۱۱۸۳۸۱۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

منیعی: استقلال به وحدت تاکتیکی رسیده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی نسبت به ابزاری که در اختیار دارد نتایج خیلی خوبی کسب کرده است.

خبرگزاری میزان: میثم منیعی در خصوص تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی از لحاظ کیفی چنگی به دل نزد، اما می‌توان گفت تک امتیاز این مسابقه برای استقلال ارزشمند بود؛ زیرا آلومینیوم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و جزو تیم‌های مدعی لیگ است.

وی در رابطه با مسائل فنی این دیدار تصریح کرد: تیمی که صدر جدول قرار گرفته و گل نخوردن را ملاک قرار داده طبیعی است که ریسک نکند. آرایش استقلال طوری است که مهاجمان خیلی سخت می‌توانند گل بزنند و مهم‌تر از آن استقلال گل نخوردن را یاد گرفته است. خستگی بازیکنان هم می‌تواند در کیفیت بازی تاثیرگذار باشد وگرنه همه مربیان دوست دارند که تیمشان روان بازی کند و گل‌های زیادی به ثمر برساند.

*مجیدی نسبت به ابزاری که دارد نتایج خوبی کسب کرده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: استقلال به وحدت تاکتیکی رسیده و نباید به مجیدی خرده بگیریم؛ زیرا سپاهان با آن مهره‌هایی که دارد ۳ - ۴ هفته نتیجه نگرفت. مجیدی نسبت به ابزاری که در اختیار دارد نتایج خیلی خوبی کسب کرده و با تلاش کادرفنی و بازیکنان، استقلال می‌تواند پایان نیم فصل قهرمان شود.

منیعی در خصوص زمین تمرینی کمپ حجازی عنوان کرد: در حال حاضر هیچ تیمی در زمین چمن مصنوعی کمپ حجازی بازی نمی‌کند. مدیریت قبلی کمپ حجازی را به یکسری افراد اجاره دادند و همه این مشکلات خوشبختانه از وقتی آجورلو آمد رفع شد و روی این بخش نظارت ویژه‌ای دارد.

*فاز اول و دوم کمپ حجازی تا پایان سال به سرانجام می‌رسد

وی درباره ساخت زمین اصلی اظهار داشت: ساخت زمین اصلی از حساسیت بالایی برخوردار است و آجورلو بسیار روی این موضوع سخت‌گیر است. ما می‌توانستیم دیمی بذر بپاشیم تا چمن سریعاً آماده شود، اما آجورلو از ما خواست تا زیر ساخت‌ها کامل شود تا یک زمین ماندگار و در خور نام استقلال ساخته شود. زمین چمن مصنوعی هم برای مواقعی که بارندگی است آماده می‌شود تا تیم بزرگسالان در آن تمرین کنند که اذیت نشوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: ما ۳ فاز برای بهره‌برداری در نظر داریم؛ در فاز اول تکمیل ساخت زمین چمن مصنوعی برای مواقعی که برف و باران می‌بارد و تیم بزرگسالان برای اینکه اذیت نشوند در آن تمرین کنند. فاز دوم ساخت و آماده سازی زمین چمن اصلی برای بزرگسالان و فاز سوم ساخت موزه و ساختمان اداری است که فاز اول و دوم به امید خدا تا پایان امسال به سرانجام می‌رسد. آجورلو نگاه ویژه‎‌ای به پیشکسوتان دارد و با ساخت موزه قصد دارد نام پیشکسوتان و قدمت باشگاه را زنده کند. بر این باور هستیم که صاحب اصلی این میراث پیشکسوتان و هواداران هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج