۱۱۸۴۴۲۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

منصوریان: جان کندیم تا ۲ گل‌مان را حفظ کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت که وعده یک بازی خوب مقابل نفت مسجدسلیمان را داده بود که در این مسابقه محقق شده است.

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت که وعده یک بازی خوب مقابل نفت مسجدسلیمان را داده بود که در این مسابقه محقق شده است.

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار صنعت نفت مقابل نفت مسجدسلیمان که با برتری دو گله تیمش همراه بود، اظهار داشت: بابت کسب سه امتیاز به هواداران آبادانی تبریک می‌گویم. بچه‌های تیمم امروز خیلی جانانه و فیزیکی بازی کردند. باید مشکلات بازیکنان را حل کنیم تا با روحیه وارد زمین شوند. آنها از جنس آبادان هستند و شرایط هواداران را می‌دانند. ما در ۱۰ دقیقه آخر به خاطر اخراجی که داشتیم تحت فشار قرار گرفتیم. ما ابتدای به ساکن به سه امتیاز فکر می‌کردیم و در بازی‌های گذشته هم که باختیم روند خیلی خوبی داشتیم، اما پیروزی شامل حال‌مان نشد. امروز بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. مقابل نفت یکی دو بازیکن را نداشتیم و شروین بزرگ را هم دقیقه ۹۰ به خاطر مشکلات گوارشی از ترکیب کنار گذاشتیم. نقش او را به بیت‌سعید و غبیشاوی دادیم که از همه راضی هستم. به حریف خسته نباشید می‌گویم، دیروز هم نوید بازی خوب داده بودم که این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: فرماندار به رختکن ما آمد. خوشحال شدم که راحت و بدون حاشیه با بچه‌های ما صحبت کرد. او خوزستانی است و مشکلات آبادان را خیلی خوب درک کرده و به بچه‌ها قول داد با توجه به دستور استاندار در این هفته مشکل نامه شورای تأمین حل شود و با توجه به اعلام آمادگی پالایش پخش امیدواریم تا پایان هفته مشکلات مالی بچه‌ها هموارتر و رفع شود.

منصوریان در مورد اخراج امید حامدی‌فر تصریح کرد: با توجه به اینکه این بازیکن جوان و آینده‌دار است، نیاز به یک کار خوب روانشناسی دارد. از دست او خیلی ناراحتم، چون بازی‌های ما فشرده است و ۱۵ دقیقه به شدت تحت فشار بودیم و جان کندیم تا دو گل را حفظ کنیم. اخراج او ۱۰۰ درصد درست بود. امید هم تیم را از خودش در بازی بعد محروم کرد و هم ۱۷ دقیقه به ما آسیب بسیار شدید فیزیکی زد و در مجموع لازم است که گروه فنی به اتفاق طالب ریکانی با او صحبت کنند. در چند وقت گذشته یک بار ۴ کارته شده و یک بار هم اخراج شد و همین‌طور که تعداد کارت‌های زرد او باقی ماند. با توجه به اینکه سنش کم است کار او را روی بی‌تجربگی می‌گذاریم. در آسیا چنین صحنه‌هایی را هیچ داوری گذشت نمی‌کند.

وی درباره داوری بازی با نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امروز داور فوق‌العاده بود و واقعا خوب قضاوت کرد. من چندین سال است که قضاوت مهدوی را می‌بینیم و تیم داوری او خیلی خوب بودند. روی گلی هم که برای ما مردود اعلام شد، آن صحنه آنقدر سریع اتفاق افتاد هنوز فیلمش را ندیدم و اگر گل دوم را نمی‌زدیم شاید به مشکل می‌خوردیم. از عملکرد داوری راضی هستیم نه به این دلیل که پیروز شدیم. ما در بازی با مس رفسنجان هم شکست خوردیم ولی اعتراض‌مان به داوری به خاطر شکست نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج