۱۱۸۵۰۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هشدار جدی پیکه به رئال مادرید

جرارد پیکه مدافع باسابقه بارسلونا به رئال مادرید هشدار داد که آن‌ها در روز چهارشنبه با یک بارسلونا متفاوت روبرو خواهند شد.

فوتبالی: جرارد پیکه مدافع باسابقه بارسلونا به رئال مادرید هشدار داد که آن‌ها در روز چهارشنبه با یک بارسلونا متفاوت روبرو خواهند شد.

چهارشنبه شب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا از چهارچوب مرحله نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا در استادیوم کینگ عبدالله اسپورت سیتی در شهر جده عربستان سعودی باهم صف آرایی خواهند کرد. این دو تیم این فصل یک تقابل باهم داشته‌اند که در آن شاگردان کارلو آنچلوتی به پیروزی رسیدند.

به نقل از مارکا، حال پس از گذشت چند وقت، پیکه مدعی است که شرایط الان با قبل متفاوت است و بارسلونا با قدرت بیشتری به میدان خواهد آمد. او به Movistar گفت: "بی انصافی بود که آن‌ها در بازی قبلی ۳ امتیاز را گرفتند. من یک حرکت از سرجینیو سدت به خاطر می‌آورم و آن‌ها توانستند در اولین حمله‌شان به سمت دروازه ما به گل برسند. در آن زمان ما تحت فشار قرار داشتیم، اما الان شرایط متفاوت است."

پیکه در ادامه افزود: "این یک رقابت مهم است و همگی به طور برابر برای فتح آن می‌جنگیم. ما انگیزه بالایی برای درو کردن عناوین داریم، اما حالا در نیمه نهایی یک ال کلاسیکو داریم، پس بازی سختی در انتظار ماست. ما به خودمان و پروژه باشگاه اعتماد داریم. ایمان دارم که می‌توانیم رئال را شکست دهیم و به فینال برسیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج