۱۱۸۵۳۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دادرس: اسیر هیجانات در پرونده گل‌گهر نمی‌شویم

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می‌گوید که در پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر، اعضای این کمیته اسیر هیجانات نخواهند شد.

فوتبالی: مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می‌گوید که در پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر، اعضای این کمیته اسیر هیجانات نخواهند شد.

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری جلسه بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان با حضور نماینده این باشگاه و سه باشگاه شاکی در پرونده اظهار داشت: ما فقط صحبت‌ها را در جلسه گوش کردیم و هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. اکنون هم نمی‌توانم ریز جزئیات جلسه را بگویم.

وی درباره اینکه آیا رأی کمیته انضباطی تأیید خواهد شد یا نه، گفت: اجازه ندارم صحبت کنم. هنوز هم رأی‌گیری و صحبت نشده است. ما فقط صحبت‌ها را گوش کردیم.عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که شاید بهتر باشد او بگوید در جلسه چه گذشته و چه اتفاقی رخ داده است، خاطرنشان کرد: خبر جعلی بدهیم؟ هیچ اتفاقی نیفتاده و ما فقط دفاعیات را گوش کردیم. ما ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه صحبت‌ها را گوش کردیم. آقای صالحی سخنگو و رئیس کمیته استیناف است و در این مورد صحبت می‌کند.

دادرس در خصوص اینکه رأی پرونده چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: زمانی مشخص نیست. پرونده حساس است و باید دقیق جزئیات آن را بررسی کنیم.

این عضو کمیته استیناف درباره افراد حاضر در جلسه و اینکه آیا از کمیته بین‌الملل هم کسی در جلسه حضور داشته یا نه، اظهار داشت: هیچ کس از بین‌الملل نبود و فقط نماینده چهار باشگاه بودند.

وی درباره اینکه فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال گفته است انتظار دارد رأی کمیته انضباطی تأیید شود و همراه با فغان‌پور، معاون حقوقی باشگاه پیکان تأکید داشتند گل‌گهر سند جدیدی ارائه نکرده است، گفت: آقای سمیعی خودشان باید پاسخ بدهند و ما فقط گوش کردیم. اکنون هم اجازه نداریم چیزی بگوییم. قرار نیست در این پرونده مهم اسیر هیجانات شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج