۱۱۸۸۲۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ربیعی: مقابل بلندپروازی تیمم را نمی‌ایستم

سرمربی مس رفسنجان معتقد است شانس حضور در آسیا را دارند.

خبرورزشی: محمد ربیعی پس از دیدار مس رفسنجان و سپاهان در گفت‌وگوی زنده تصویری با شبکه ورزش اظهار کرد: ابتدا به آقای نویدکیا، دوست محترم و تیم فوتبال بلد سپاهان خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم امروز استحقاق پیروزی را داشتیم. یک گل روی اتفاق غیرطبیعی خوردیم و دروازه‌بان ما سُر خورد و یک گل دریافت کردیم ولی به بازی برگشتیم.

او با بیان اینکه از خوردن گل زودهنگام شوکه شدم، ابراز کرد:خیلی خوب به بازی برگشتیم و در جریان مسابقه موقعیت آن چنانی به سپاهان ندادیم. سپاهان تیم خوبی در فاز تهاجمی است، اما مقابل آنها موقعیت‌های بی‌شماری ایجاد کردیم.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: نمی‌خواهم این برد را لوس کنم و باید احترام سپاهان حفظ شود چون تیم خوبی است، اما واقعا تیم ما امروز روی برنامه و درست کار کرد. از بچه‌ها تشکر می‌کنم که مس رفسنجان را در مسیر خوبی قرار داده‌اند و تیم ما مقابل تیم‌های بزرگ نترس کار می‌کند. زیاد به جایگاه تیم در جدول کاری نداریم و می‌خواهیم کیفیت فوتبالی ما بهتر شود.

ربیعی در خصوص فعالیت نقل و انتقالاتی مس رفسنجان و درخواست او برای جذب ۴ بازیکن عنوان کرد: امسال بازیکن زیادی در نیم‌فصل نمی‌گیریم. ما از ابتدای فصل ۱۶ بازیکن بزرگسال داشتیم و من در این فصل مس را ۳ سال جوان‌تر کردم ولی با توجه به مصدومیتی که محمد انصاری در ابتدای فصل مقابل سپاهان داد و این اتفاقات افتاد، دو، سه بازیکن جدید می‌گیریم که دوست ندارم ثبات تیم بهم بخورد.

او در خصوص دریافت کارت زرد از داور پس از مجادله لفظی با علیرضا مرزبان عنوان کرد: گاهی اوقات در جریان مسابقه این اتفاقات می‌افتد. آقای مرزبان از من بزرگتر هستند و اگر اتفاقی در جریان بازی می‌افتد، هر کدام مسؤولیت دفاع از تیم خودمان را داریم و باید از تیم خودمان دفاع کنیم ولی اگر اسائه ادب شده، عذرخواهی می‌کنم ولی مسئله خاصی نبود. اختلاف نظر روی یک بحث فیرپلی بود.

سرمربی مس رفسنجان درباره عملکرد خوب منشا عنوان کرد: منشا و همه بازیکنان خوب هستند. وظیفه من این است تا بازیکنان را در مسیر فنی و مدار برنامه‌های خودم بیاورم. محسن آذرباد، مجید علیاری و ... خوب کار می‌کنند؛ برای مثال مجید نصیری در دفاع وسط ما ۲۰ ساله است. حتی از فایز الرشیدی هم راضی هستم که به تیم ملی عمان هم دعوت شده و مقابل استرالیا بازی می‌کند.

ربیعی در خصوص میزبانی در رفسنجان در ادامه فصل اظهار کرد: زمین ما آماده نیست و گفته می‌شود برای نیم‌فصل دوم آماده می‌شود. سختی‌های زیادی در دور رفت متحمل شدیم ولی امیدوارم در ادامه فصل در کنار مردم خوب رفسنجان بازی کنیم. اجازه می‌خواهم این پیروزی را به مردم خوب و نجیب رفسنجان و کارگران زحمتکش مس رفسنجان تقدیم کنم.

او یادآور شد: سه سال قبل که هدایت مس را برعهده گرفتم، گفتم این تیم را جزو خانواده های مردم می‌کنم. این تیم الان در دل مردم رفسنجان است. این تیم سه روز پیش ۱۲۰ دقیقه زیر باران جنگید و امروز هم سه گل زد. امیدوارم یک روز مردم عزیز استان کرمان و رفسنجان شاهد حضور این تیم در آسیا باشند.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص برنامه این تیم در نیم‌فصل گفت: ابتدای فصل اردو رفتیم و در نیم‌فصل هم باید می‌رفیتم ولی اردوی ابتدای فصل کافی است و تمریناتمان را در تهران انجام می‌دهیم.

او در خصوص شانس حضور مس رفسنجان در آسیا گفت: برنامه و هدف‌گذاری ما این نیست ولی جلوی بلندپروازی خودمان را نمی‌گیریم. هفته به هفته پیش می‌رویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج