adexo3
۱۱۹۰۷۲۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

مهدی فنونی‌زاده: اسکوچیچ ثابت کرد کلاهش پشم ندارد

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال گفت: با اینکه از صعود تیم ملی کشورم به جام جهانی خوشحالم، ولی باید با تاسف تمام بگویم این تیم میلی است نه تیم ملی ایران.

خبرورزشی: مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال گفت: با اینکه از صعود تیم ملی کشورم به جام جهانی خوشحالم، ولی باید با تاسف تمام بگویم این تیم میلی است نه تیم ملی ایران.

حضور محمد حسین کنعانی زادگان در ترکیب اصلی تیم ملی کشورمان مقابل عراق با توجه به حواشی اخیر در رابطه با این بازیکن و پرونده ای که در کمیته اخلاق برایش باز شد، از سوی تعدادی از کارشناسان فوتبالی همچنان مورد سوال است. مهدی فنونی زاده در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره صعود تیم ملی به جام جهانی و حواشی مربوط به این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره صعود ملی به جام جهانی چه صحبتی دارید؟

به عنوان یک ایرانی خوشحالم ولی از این بابت تاسف می‌خورم که یک عده بازیکن در زمین حضور داشتند که با وجود مشکلات منکراتی، که مایه سرافکندگی مردم شده بود صعود کردیم. متاسفانه بازیکن سالاری در تیم ملی ایران بیداد می کند و باید بگویم این تیم «میلی» است و تیم ملی ایران نیست.

چرا می‌گویید تیم مِیلی؟

به این دلیل که خودشان آنهایی را که بابت رفتارهای دور از شأن یک بازیکن ملی کنار گذاشته بودند دوباره به تیم برگردانند. همین سرمربی تیم ملی در رسانه ملی گفت که به خاطر مشکلات انضباطی و اخلاقی، بازیکن حاشیه دار تیم ملی را خط می‌زند ولی همان بازیکن دعوت شد و فیکس هم بازی کرد. اتفاقاً چقدر هم بد بود و کلی سوتی داد. سوال من این است؛ مگر ما در تیم ملی بازیکن نداشتیم؟ از سیاوش یزدانی بهتر چه کسی است که تیمش هم کم گل خورده، هم نباخته و هم در صدر جدول بوده؟ این اقتدار سرمربی تیم ملی است؟(خنده) همان بهتر که در جام جهانی اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران نباشد. چون نشان داد که کلاهش پشم ندارد.

برخی از پیشکسوتان پرسپولیس کری خوانده و گفته اند چون استقلالی‌ها در تیم ملی نبودند راحت صعود کردیم؟

به یاد این دوستان که فقط ۳۰ دقیقه بازی ملی در کارنامه شان دارند بیندازم که تنها قهرمانی ایران در المپیک آسیایی در پکن با تیمی اتفاق افتاد که هفت نفر از بازیکنان فیکس آن تیم استقلالی بودند. احمدرضا عابدزاده، جواد زرینچه، رضا حسن‌زاده، خود من، مجید نامجومطلق، شاهرخ بیانی و صمد مرفاوی تازه شاهین بیانی هم با تیم بود. همان زمان علی پروین (سرمربی وقت تیم) اعتراف کرد و گفت استقلالی‌ها بهتر بودند و آنها را بیشتر بازی داده. کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند اول باید سابقه ملی درست حسابی داشته باشند بعد دهانشان را باز کنند. کسی که ۳۰ دقیقه بازی ملی در کارنامه‌اش دارد ساکت باشد بهتر است. (البته فنونی‌زاده فراموش کرده که ایران دو قهرمانی دیگر در بازی‌های آسیایی دارد)

شرایط بازی استقلال مقابل هوادار را چطور پیش بینی می‌کنید؟

رضا عنایتی یک تیم خوب بسته که خودش آن را ساخته و مالکش هم بوده. استخوان‌بندی تیمش محکم است و تازگی هم استقلالی‌ها را به آنجا برده. ولی به هر حال استقلال از این تیم سرتر است. ما همه جوره تیم بهتری هستیم. تیمی که کمترین گل را خورده، بیشترین گل زده را دارد و قهرمان نیم‌فصل شده نباید از بازی با تیم مثل هوادار هراسی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دو کلام هم از ننه عروس

    • بدون نام

      کیسه کشا جالبه که همه شون وزیر فرهنگ شدن خخخخ.... بابا کیفیت فنی بازیکن رو ببینید

    • تا ابد آبی

      لنگیا اگع کفییت بازیشون خوبه چرا در آسیا قهرمان نمی شن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج