اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۰۹۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۳ بازیکن خارجی در آستانه پیوستن به شهرخودرو

باشگاه شهرخودرو اعلام کرد این باشگاه در آستانه جذب ۳ بازیکن خارجی است.

ایسنا: باشگاه شهرخودرو اعلام کرد این باشگاه در آستانه جذب ۳ بازیکن خارجی است.

باشگاه شهرخودرو خراسان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که ۳ بازیکن خارجی به زودی به ایران می‌آیند تا با عقد قرارداد با این باشگاه مشهدی، در نیم‌فصل دوم برای تیم سیدعباسی به میدان بروند.

مورگان جکسون از استرالیا، اوکلو تیتو از سودان جنوبی و ییلبرت استیون از کلمبیا، ۳ بازیکن خارجی مدنظر شهرخودرو هستند که به‌زودی برای عقد قرارداد با این باشگاه به ایران می‌آیند.

تیتو سودانی که ۲۶ سال سن دارد، سابقه ۵ بازی ملی برای کشورش را دارد و توانسته یک گل ملی نیز به ثمر برساند. پست تخصصی این بازیکن، مهاجم هدف است و آخرین باشگاه او گور ماهیا سودان جنوبی بوده است. استیون کلمبیایی که او هم ۲۶ سال سن دارد، در سایت معتبر ترامسفر مارکت ارزشی ۱۷۵ هزار یورویی دارد و آخرین باشگاه او نیز کوپسول پرو بوده است. این بازیکن که پست تخصصی او بال چپ است، در لیگ ۲ پرو ۶۱ بازی انجام داده و ۲۵ گل و ۱۸ پاس گل به ثبت رسانده است.

با توجه به این که در نامه باشگاه شهرخودرو ملیت مورگان جکسون، استرالیایی ثبت شده است اما در جست‌وجو در سایت معتبر ترانسفرمارکت که مربوط به اطلاعات تمامی بازیکنان فعال جهان است، اطلاعات چنین بازیکنی ثبت نشده است. جالب است که در این سایت بازیکنی با همین نام اهل سودان جنوبی وجود دارد که در تیم اف.سی مونشن گلادباخ آلمان که در دسته پنجم فوتبال این کشور حضور دارد، بازی می‌کند. این بازیکن ۲۳ ساله در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و ابتدای فصل و بعد از ۲ سال بدون باشگاه بودن، به این تیم آلمانی پیوسته است. با توجه به این باشگاه شهرخودرو، در حال به خدمت گرفتن بازیکن دیگری از سودان جنوبی است، می‌تواند این احتمال وجود داشته باشد که شهرخودرویی‌ها در ثبت ملیت و اطلاعات این بازیکن اشتباه کرده باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج