اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۱۵۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نظر الجزیره پس از برد در جام جهانی باشگاه‌ها

الجزیره اولین رقیب خود را در جام باشگاه‌های جهان ۴ بر ۱ شکست داد! توضیحات این تیم را در ادامه بخوانید.

خبرآنلاین: الجزیره پس از پشت سر گذاشتن تیم پیرائه تاهیتی اولین رقیب خود در جام باشگاه‌های جهان روز یکشنبه ۱۷ بهمن باید به مصاف تیم الهلال می‌رود. سرمربی تیم الجزیره، مارسل کیزر پس از پیروزی مقابل پیرائه در استادیوم محمد بن زاید شهر ابوظبی، گفت: مشکل اصلی ما در این مسابقات غیبت بلند مدت شش، هفت بازیکن در تمرینات پیش از مسابقات بخاطر بازی های ملی است. من برای گل زود هنگام و برد ۴ بر ۱ تیمم خوشحالم و بنظرم آمد که به بعضی از بازیکنان فرصت استراحت بدهم و در عوض به بعضی بازیکنان نیاز داشتند تا دقایقی بازی کنند. برای مثال جمال یک ماه هست که با ماست و با این وجود بخاطر دقایقی که بازی کرد توانست بهترین خودش باشد و بهترین بازیکن زمین نیز شد. ما یک بازی مهم در پیش داریم و نیاز به استراحت بیشتری داریم که می‌تواند به بازی مقابل الهلال کمک‌مان کند»

همچنین در پاسخ به سوال حضور علی مبکوت گفت:«همه خوشحالیم که علی میتونه دوباره بازی کنه در این تیم، به همین دلیل بود که من بهش ۲۰ دقیقه اجازه بازی دادم. او بخش بزرگی از موفقیت ما در سال گذشته بود و خوشحالیم که با ماست.»

مارسل در ارتباط با استفاده حداکثری تعویض ها در این بازی و فشردگی بازی ها برای الجزیره برخلاف دوری ۱۵ روزه تیم الهلال از مسابقات و تاثیرش در مسابقه پیش رویشان، گفت: «من بنظرم دوری ۱۵ روزه از مسابقات و حتی کمی بیشتر مشکل اصلی ما نخواهد بود، مشکل اصلی تیم غیبت دراز مدت شش، هفت بازیکن به دلیل بازی های ملی پیش از این مسابقات بوده است که بعضی از آن‌ها تنها دو روز است در تمرینات ما حضور دارند، ما از نظر تکنیکی مشکل بیشتری با این مسئله داریم تا دوری از مسابقات. اما خب توانستیم جمال رو جایگزین کنیم و همچنین از سایر بازیکنان استفاده کردیم. به هر حال ما خوشحالیم که توانستیم آماده باشیم و دیگر بازیکنان نیز به ما کمک کنند.»

او درباره برد در مقابل تیم پیرائه ادامه داد: «این برد برای ما محرک بسیار خوبی شد، بعضی بازیکنان توانستند شانس بازی در زمین رو داشته باشند و خب فهمیدیم میتوانیم از آن‌ها در مواقع ضروری استفاده کنیم. ما ۴ تا گل زدیم، البته که بنظر من میتوانست بیش تر هم باشد اما خب من فکر می‌کنم تیم در بعضی جا ها نیاز به تقویت دارد.»

مارسل در ادامه در ارتباط با چگونگی آمادگی تیم و مشاهده فیلم‌های بازی دیگر تیم ها، گفت: «ما بازی دیگر تیم‌ها رو پیش از مسابقه مشاهده می‌کنیم، مثلا تیم پیرائه و البته الهلال، بخاطر آنکه سریعا باید از فردا خودمان را برای بازی در مقابل الهلال آماده کنیم. خب شاید فیلم‌های بازی تیم موتری هم ببینیم، البته شاید، باید دید تورنومنت چطور پیش می‌رود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج