۱۱۹۲۱۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

احمد گوهری عجله کرد که به پرسپولیس رفت!

مهاجم آبادانی اسبق پرسپولیس و مربی کنونی این تیم در خصوص شرایط این باشگاه و همچنین جدایی گلرشان واکنش نشان داد.

ورزش سه: بهنام سراج مربی نفت آبادان درباره روند آماده سازی این تیم در اردوی تهران گفت: متاسفانه بعد از تعطیلات نیم فصل به خاطر مسائل مالی دو سه روز را از دست دادیم و نسبت به تیم های دیگر دیرتر شروع کردیم. با این حال تمرینات خوبی را در آبادان استارت زدیم و تیم خوب مس رفسنجان هم لطف کردند و یک بازی تدارکاتی را با آنها برگزار کردیم.

وی درباره مشکلات مالی این تیم و از دست دادن احمد گوهری که راهی پرسپولیس شده، گفت: ایشان بندی در قراردادش بود که اگر ۵۰ درصد تا نیم فصل نگیرند می توانند فسخ کند. به نظرم یک مقدار عجله کردند و ما به تصمیم ایشان البته احترام می گذاریم و زحمات زیادی در دوران حضور در این تیم کشید ولی بدون او هم ادامه خواهیم داد و نتیجه هم می گیریم. شرایط خوبی هم داریم. باشگاه و هیات مدیره تلاش کردند و موفق شدند ۳۰ درصد دیگر به بازیکنان بدهند. انشاالله این قول را هم دادند که در هفته های بعدی هم بخش دیگری از مطالبات را بدهند.

بهنام سراج درباره پیشنهاد برای شروین بزرگ از سوی پرسپولیس گفت: ما تیمی هستیم که به تک تک بازیکنان نیاز داریم. باشگاه و در راس آن آقای منصوریان در مسائل فنی این اجازه را نمی دهند که در این شرایط بازیکنی جدا شود. ما شرایط اینکه بازیکن اضافه کنیم را نداریم و اگر از دست هم بدهیم مشکلات بیشتر می شود.

ی درباره برنامه این باشگاه برای جانشینی احمد گوهری گفت: دو سه گزینه را زیر نظر گرفته ایم. بهرحال باید صحبت کنیم تا هم رضایت خودشان و هم باشگاه شان را بگیریم که آقای منصوریان در حال رایزنی هستند. گفتم که هیچ کس از ما جدا نمی شود و فقط احمد گوهری است و باقی بازیکنان در کنار نفت کار را دنبال خواهند کرد.

مربی نفت که سابقه همکاری با اسکوچیچ را دارد درباره عملکرد سرمربی تیم ملی گفت: اولین روزی که ایشان سرمربی تیم ملی شدند انتقادات زیادی به او شد اما گفتم که باید به وی فرصت دهند. ایشان توانایی زیادی دارند و باید فرصت داده شود. هم خدا کمکش کرد و هم خودش و بازیکنان. یکی از تاریخی ترین صعودهای تیم ملی را رقم زدند. خیلی از نظر مربیگری در جایگاه بین المللی جایگاه ویژه ای کسب کردند و مسلما در جام جهانی هم موفق خواهند شد.

سراج درباره بازی حضور در بازی سالروز درگذشت میناوند و انصاریان و حواشی که این جدال با عدم دعوت برخی بازیکنان شکل گرفت گفت: واقعا فوت مهرداد و علی ضربه روحی بزرگی به همبازیانش زد. من درباره اتفاقات و این بازی هیچ گله ای ندارم و نخواهم کرد. شاید یک بازیکنانی بیایند که اصلا در تیم ملی هم سابقه نداشتند و با تیم ۹۸ بازی می کنند. من که جزو بازیکنان تیم ملی جام جهانی ۹۸ بودم را هم دعوت نکردند اما گله ای ندارم. اینقدر می دانم که یادشان رفتند و شاید ما اصلا فوتبالیست نبودیم. این بازی ها و یادبودها خوب است. اگر این یادبودها را برای کسانی که الان حضور دارند بگذاریم خیلی بهتر است که بخواهیم آن را برای کسانی که فوت کرده اند برگزار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج