۱۱۹۲۴۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خودسوزی و سکته قلبی، عواقب شکست مصر!

شکست شب گذشته تیم ملی مصر برابر سنگال، با فوت چند مصری همراه بود که این اتفاقات باعث ناراحتی جامعه ورزشی این کشور شد.

ورزش سه: شکست مصر برابر سنگال باعث بروز حوادث تلخی در این کشور شده است. پس از این شکست، یک زن مصری خانه خود را به آتش کشید و یک مهندس نیز بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد.

بر اساس گزارش‌های خبری مصر، یک زن مصری پس از شکست تیم ملی این کشورش، پسرش را خفه کرد و در ادامه نیز سیلندر گاز منزلش را باز کرد و در حرکتی عجیب فرزندش و خود را در شهر آبنوب واقع در شرق استان اسیوط به آتش کشید.

طبق گزارش شاهدان عینی، پدر این خانواده برای تماشای بازی مصر و سنگال به بیرون از خانه رفته و پس از بازگشت در ساعات اولیه صبح امروز متوجه شد که همسرش که از بیماری روحی و روانی نیز رنج برده است، ابتدا فرزندش را خفه کرده و سپس خانه‌اش را به آتش کشیده است. جسد مادر و فرزند نیز به بیمارستان دانشگاه اسیوط منتقل شدند.

در همین زمینه، یک مهندس عمران از شهر بورسعید پس از شکست تیم مصر، دچار حمله قلبی شد و در کافه‌ای که مشغول تماشای این دیدار بود، جانش را از دست داد.

سایت "قاهره ۲۴" به نقل از محمد عوض یکی از دوستان متوفی نوشت: خالد بیومی که یک مهندس عمران است، پس از باخت تیم ملی مصر مقابل سنگال دچار بحران سلامتی شد. حال او در ابتدا خوب بود و نمی‌دانم مرگ ناگهانی او چگونه اتفاق افتاد.

یکی دیگر از شاهدان حادثه نیز توضیح داد: این فرد پس از شکست، دچار مشکل سلامتی شد و با همسرش تماس گرفت و به او گفت که خسته است و به بیمارستان بورفواد مراجعه خواهد کرد اما در میانه راه بر اثر سکته قلبی چشم از جهان گشود.

تیم ملی مصر شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا، در ضربات پنالتی مغلوب سنگال شد و جام قهرمانی را از دست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج