۱۱۹۲۶۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فلاحت‌زاده: یزدانی باید حرفه‌ای رفتار کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: یزدانی اگر می‌خواهد در ترکیب تیم ملی بازی کند بی شک باید این بچه بازی‌ها را کنار بگذارد و حرفه‌ای عمل کند.

خبرگزاری میزان: فرشاد فلاحت‌زاده درباره دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و حواشی آن اظهار داشت: استقلال تیم بزرگ و منسجمی نشان داده؛ بی‌شک بعد از کرونایی شدن تعدادی از بازیکنان این تیم دچار اُفت شد. بحثی که مدیران پیکان مبنی بر ترس استقلال به راه انداختند خنده دار بود؛ اگر استقلال روی فرم ایده‌آل خود باشد می‌تواند با گل‌های زیاد پیروز میدان باشد.

وی در خصوص بازی گذشته استقلال در لیگ مقابل هوادار عنوان کرد: استقلال مقابل هوادار ضعیف‌ترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت و از آن طرف تیم هوادار دونده و جنگنده بازی کرد. بازیکنان سابق استقلال که در هوادار بازی می‌کردند انگیزه بالایی داشتند و خداراشکر توانستیم با برد زمین را ترک کنیم. از کیفیت پایین چمن مسابقه نباید بگذریم. درکل بعد از ابتلای چند بازیکن استقلال به کرونا کیفیت خوبی را از این تیم شاهد نبودیم.

*مجیدی باید طوری صحبت کند تا بازیکن دچار غرور نشود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با حواشی سیاوش یزدانی تصریح کرد: یزدانی می‌تواند در ترکیب فیکس تیم ملی باشد؛ زیرا مدافع توانمندی است. تمام بازیکنان دنبال این هستند که در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند و خود را به جام جهانی برسانند تا بیشتر دیده شوند، اما یزدانی اگر می‌خواهد در ترکیب تیم ملی بازی کند؛ او باید این بچه بازی‌ها را کنار بگذارد و حرفه‌ای عمل کند.

وی افزود: هر مربی دیگری وقتی این اخلاق‌ها را ببیند مطمئناً ریسک نمی‌کند. بازیکن اگر در تیم ملی این اشتباهات را انجام دهد و در دقایق پایانی تیم را ۱۰ نفره کند چه اتفاقی می‌فتد؟ فرهاد مجیدی مربی بسیار پخته‌ای شده و مثل قدیم نیست که با مصاحبه‌های غیرحرفه‌ای تیم را وارد حاشیه کند، اما نباید بگوید یزدانی بهترین مدافع لیگ است باید بگوید جزو بهترین‌هاست تا بازیکن دچار غرور نشود.

*برخی نفرات که در ترکیب منتخب ۹۸ بازی کردند در آن سال به دنیا نیامده بودند

فلاحت‌زاده در ادامه درباره جذب حردانی و آمانوف اظهارکرد: نیم فصل اول مجیدی بازیکنان تاثیرگذارش را از دست داد، اما به نسبت بازیکنان مدنظرش جذب شد. حردانی و آمانوف که اکنون به تیم ملحق شدند بازیکنان توانمندی هستند و طبق شناختی که از آن‌ها پیدا کردم می‌توانند برای استقلال موثر باشند و در شرایط مناسب برای مهاجمان خلق موقعیت کنند. آمانوف در تیم قبلی خود عملکرد خوبی داشته و امیدوارم با شرایط لیگ ایران خود را وقف دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با اشاره به حواشی بازی منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی‌ها و عدم دعوتش به این دیدار خاطرنشان کرد: سالگرد درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم، اما از کسانی که به مناسبت یادبود این دو عزیز بازی برگزار کردند، گلایه دارم. افرادی در این مسابقه بازی کردند که اصلاً نامی از آن‌ها در ترکیب سال ۹۸ نبوده، اما اکنون در ترکیب منتخب ۹۸ قرار گرفتند. نه تنها من بلکه خیلی دیگر از پیشکسوتان گلایه داشتند که چرا جای آن‌ها در ترکیب منتخب ۹۸ را به کسانی که هیچ سابقه و حضوری در آن سال نداشتند، دادند. برخی از آن‌هایی که بازی کردند در آن سال حتی به دنیا نیامده بودند. مشکل از کجاست نمی‌دانیم، اما امیدوارم این مشکلات دیگر به وجود نیاید تا باعث دلخوری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج