۱۱۹۳۲۹۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

توهین‌های تحقیرآمیز مورینیو در رختکن به بازیکنان

یک رسانه ایتالیایی فاش کرد که آقای خاص که از شیوه باخت مردانش به اینتر به‌شدت عصبانی بوده، در رختکن تیم از خجالت آن‌ها درآمده است.

خبرگزاری تسنیم: نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا از اتفاقاتی که پس از باخت سه‌شنبه‌شب تیم فوتبال رم در خانه اینتر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا رخ داد پرده برداشت.

این نشریه چاپ رم مدعی شد مورینیو پس از قبول شکست در اولین بازگشتش به سن‌سیرو برای مصاف با اینتر پس از جدایی از این تیم در سال ۲۰۱۰ و حذف جالوروسی از کوپای ایتالیا، از خجالت بازیکنان خود درآمد و در رختکن از آنها دلیل شروع بسیار ضعیف‌شان در ابتدای نیمه اول را پرسیده است.

گویا مورینیو در حالی که همه اعضای تیم از جمله بازیکنان، پزشکان، دستیاران خودش و سایر عوامل در رختکن حضور داشتند به بازیکنان می‌گوید: «یکی به من بگوید که چرا شما در آن ۱۰ دقیقه (ابتدای بازی که اینتر هم یک گل زد) خودتان را خراب کردید؟ با همه شما هستم، هیچ استثنایی هم وجود ندارد، می‌خواهم بدانم؛ چرا در این دو سال این‌قدر مقابل تیم‌های بزرگ، حقیر شده‌اید؟ وقتی ما تیم کوچکی باشیم، داوران هم با ما مانند یک تیم کوچک رفتار می‌کنند. اینتر یک سوپرتیم است اما شما به‌جای اینکه شما برای بازی مقابل آن بیشتر انگیزه پیدا کنید، خودتان را خراب می‌کنید!»

مورینیو در ادامه نطق سرزنش‌آمیز خود برای بازیکنان می‌گوید: «بدترین نقطه‌ضعف برای یک مرد، بی‌شخصیت بودن است. شما از بازی‌های بزرگ می‌ترسید؟ پس بروید در سری C بازی کنید چون آنجا نه فشاری هست نه قهرمانی، نه استادیوم بزرگی که از بازی در آن وحشت کنید، شماها بی‌وجود هستید و این بدترین خصلت برای یک مرد است.

این نخستین باری نیست که مورینیو به‌خاطر نارضایتی از عملکرد شاگردانش سعی می‌کند آنها را با تحقیر کردن به خودشان بیاورد هرچند تجربه نشان می‌دهد که او همیشه از این طریق موفق به انگیزه دادن و تهییج بازیکنانش نشده و بالعکس گاهی اوقات آنها را با خودش وارد جنگ کرده است، ازاین‌رو باید منتظر ماند و دید که نتیجه تشرهای آقای خاص بر سر بازیکنان رم با چه واکنشی از سوی آنها مواجه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج