۱۱۹۳۳۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معمارزاده: از فحش نمی‌ترسم، پولم را بدهند

دروازه‌بان اسبق پرسپوليس با اعلام این موضوع که نفر اول حکم اجرایی این باشگاه است، خواهان پرداخت مطالباتش بعد از ١٢ سال شد.

ورزش سه: در شرایطی که کمتر از ۴٨ ساعت به پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی مانده، میثاق معمارزاده از دریافت حکم قطعی مطالبات خود از کمیته تعیین وضعیت خبر می‌دهد.

دروازه‌بان اسبق پرسپوليس در این رابطه می‌گوید: آقایان ١٢ سال پیش به من بدهکار هستند و هر بار یک چیزی می‌گویند. من زمان آقای طاهری آخرین باری بود که با باشگاه مذاکره کردم اما همان زمان آقای ترکاشوند بعد از پنج ساعت معطل کردن من آمدند و گفتند برو هر کاری دلت می‌خواهد بکن و با شکایت پولت را بگیر. زمانی که من این پول را طلب داشتم دلار ٩٨٠ تومان بود و با کشاله پاره برای تیم بازی می‌کردم.

وی ادامه داد: آقای رویانیان از دکتر تیم پرسید و اعلام شد که کشاله‌ام پاره است اما می‌گفتند اشکال ندارد و برو بازی کن و پولت را می‌دهیم. در این تیم من زانویم را از دست داده‌ام و آن وقت برای دریافت طلبم باید فحش بخورم؟

دروازه‌بان اسبق پرسپوليس در ادامه گلایه‌هایش گفت: همه گفتند بیرانوند پنجره پرسپوليس را بسته اما چرا صادق نیستید و نمی‌گویید که این رای بابت مجموع بدهی‌های باشگاه نسبت به طلبکاران بوده است. من هم یکی از طلبکاران باشگاه هستم که در چند مرحله با لابی و درخواست‌ها و اینکه جلوی هواداران قرارم می‌دادید در مقطع نقل و انتقالات از شکایتم گذشتم. اما اینبار نمی‌گذرم. چطور بازیکنی که چند دقیقه در این تیم بازی کرده و حکم میلیون دلاری می‌گیرد مشکلی نیست. چون خارجی هست احترامش هم واجب می‌شود؟ من برای تیم زحمت کشیدم و زانویم را دادم و چیزی بیشتر از طلبم هم نمی‌خواهم. مطمئن باشید فردا هم در فدراسیون حاضر می‌شوم تا اینبار حقم را نخورید و با لابی و وعده کارتان راه نیفتد.

معمارزاده با اشاره به جوی که بعد از خبر مربوط به شکایتش در صفحه شخصی‌اش شکل گرفته گفت: خب این احساس هواداری است. من هم به عنوان هوادار تیم نگران آن هستم. اما وقتی من زانویم را برای این تیم دادم کجا بودند. الان بروم از سوپرمارکت چیزی بخواهم با فحش یا اینکه بازیکن پرسپوليس بوده‌ام به من رایگان چیزی می‌دهند؟ من چیز زیادی نخواستم. ١٢ سال هم صبر کردم و با این پول قبلا می‌توانستم ٢ خانه بخرم اما الان پول رهن یک خانه ۵٠ متری هم نمی‌شود. پس من صبر و تحمل کرده‌ام و شرایط تیم را درک کردم. از فحاشی هم نمی‌ترسم و پرسپوليس زحمت بکشد پولم را بعد از ١٢ سال که دلار از ٩٨٠ تومان، شده نزدیک ٣٠ هزار تومان بدهد.

وی درباره اینکه نورشرق مدعی شده پنجره پرسپوليس به واسطه شکایت معمارزاده بسته نشده گفت: این دیگه واقعا نوبرش است. ایشان خودش به بنده اعلام کرد که با توجه به تایید حکم در تعیین وضعیت و استیناف، پنجره تا زمان پرداخت بسته می‌شود. حالا نمی‌دانم چه شده که اینطور می‌گویند. فقط از ایشان می‌خواهم که به وظیفه‌اش عمل کند و صادقانه حرف درست و واقعی را بگوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج