۱۱۹۳۴۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

زوما به کلاس منع بدرفتاری با حیوانات می‌رود

دیوید مویس، سرمربی وستهام، اعلام کرد که کورت زوما به زودی در کلاس منع بدرفتاری با حیوانات شرکت می‌کند.

ورزش سه: کورت زوما در روزهای اخیر حواشی بسیاری را پشت سر گذاشته و به دلیل انتشار ویدیویی که در آن به گربه‌اش لگد می‌زد با اتهاماتی روبرو شده است.

گربه‌های این بازیکن پس از این اتفاقات از سوی انجمن منع بدرفتاری با حیوانات از او گرفته شده‌اند و او علاوه بر عذرخواهی با دستمزد دو هفته خود که حدود ۲۵۰ هزار پوند است جریمه شد. این جریمه به خیریه حیوانات پرداخت می‌شود. در عین حال آدیداس نیز همکاری‌اش با این بازیکن را قطع کرده است.

تحقیقات درباره این اتفاق ادامه دارد اما مویس با انتخاب زوما برای بازی روز سه‌شنبه برابر واتفورد جنجال بسیاری را به پا کرد.

این مربی درباره شرایط ایجاد شده گفت:« او برابر لستر هم حاضر خواهد بود. نظرات متفاوتی درباره حضور یا عدم حضور او وجود دارد. ما به عنوان یک باشگاه چنین تصمیمی گرفتیم و از آن دفاع می‌کنیم. فکر نمی‌کنم باشگاه اقدام دیگری در دستور کار داشته باشد. وستهام حداکثر جریمه ممکن را برای او در نظر گرفت. ما پذیرفتیم که این حرکت بسیار نادرست بوده اما تصمیم گرفتیم به او بازی بدهیم.»

مویس درباره حرکتی که زوما انجام داده اظهار داشت:« ما واقعا از او ناامید شدیم خصوصا که این از شخصیت کورت دور بود. او واقعا انسان خوبی است و ما سعی می‌کنیم به او کمک کنیم و سعی داریم که بیشترین کمکی که در توان داریم را در اختیار او بگذاریم.»

سرمربی وستهام به کلاس‌هایی که این بازیکن قرار است به زودی در آنها حاضر شود اشاره کرد و ادامه داد:« مانند جریمه رانندگی در حالت غیرعادی، بسیاری از مردم هم باید به کلاس‌ها بروند و انجمن منع بدرفتاری با حیوانات کلاس‌هایی را برای او برگزار می‌کند تا درباره حیوانات آموزش ببیند و بداند که چطور باید با آنها رفتاری کند. ما هرکار بتوانیم انجام می‌دهیم تا رفتار کورت بهتر شود و این موضوع را درک کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج