۱۱۹۳۶۸۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال با خرید جدیدش خطرناک‌تر می‌شود

بازیکن اسبق استقلال گفت: حضور یک هافبک جنگنده ازبکستانی می‌تواند قوای تهاجمی تیم استقلال را دو برابر کند.

خبرورزشی: علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال در آستانه دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان و بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات جذب این تیم شدند صحبت‌هایی را انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن را چطور پیش بینی می کنید؟

استقلال در بازی قبلی مقابل پیکان نشان داده از انسجام تیمی خیلی خوبی برخوردار است. با اینکه پیکان آمده بود تا هر طور شده استقلال را در جام حذفی کنار بزند ولی توان تاکتیکی و توان بالای بدنی بازیکنان استقلال مانع از این اتفاق شد. در واقع استقلال توانسته به خوبی بعد از مشکلاتی که در روزهای گذشته که بابت تمرینات نامنظم و افت بدنی بازیکنان به خاطر ابتلا به بیماری کرونا برای این تیم رخ داد دوباره به خوبی خودش را سازماندهی کند.

چرا چنین شرایطی برای استقلال به وجود آمد؟

چون استقلال به یک ساختار حرفه‌ای کامل رسیده و دقیقا بر اساس تفکرات فرهاد مجیدی فوتبال بازی می کند. از این نظر تفاوت مهمی بین استقلال و دیگر تیم ها می بینیم.

چه تفاوتی؟

با نگاهی به مسابقات تیم‌های مدعی قهرمانی می‌بینیم شرایط فنی پرسپولیس، سپاهان و تیم‌هایی مثل گل گهر سیرجان به اندازه استقلال ایده‌آل نیست. نمی‌توان این تیم ها را در حد و اندازه کسب عنوان قهرمانی دید در حالی که استقلال با یک ثبات و اقتدار بیشتری در مسیری که برای خودش در نظر گرفته به سمت هدفش حرکت می‌کند. حرکت با کمترین لغزش.

تیم ذوب‌آهن را چقدر می‌شناسید؟

ذوب‌آهن تیمی تدافعی و محکم است که بیشترین توان این تیم در ضد حملات و ارسال های مستقیم به پشت یا درون محوطه جریمه حریف است. آنها می آیند تا به خوبی دفاع کنند و با اتکا به یکی دو مهره سرعتی شان چشم به ضد حملات بدوزند.

فکر می کنید استقلال بتواند ذوب‌آهن را شکست بدهد؟

استقلال باید مطمئن باشد که هیچ یک از رقبای پشت سرش بیکار ننشسته اند و باید هر طور شده بازی های پیش رویش را با برد پشت سر بگذارد و هیچ بازی را به اما و اگر نسپارد. در این صورت است که استقلال می‌تواند قهرمان شود. البته ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است اما استقلال باید هر طور شده مثل دوره قبل این تیم را از پیش رو بردارد.

خریدهای جدید استقلال چقدر این بازی به کمکش می آیند؟

اول باید دید که این بازیکنان می‌توانند برای استقلال بازی کنند یا نه! چون من شنیدم ظاهراً مشکلاتی برای ثبت قرارداد آنها به وجود آمده است که امیدوارم تا الان برطرف شده باشد. ولی به طور کلی حضور یک هافبک جنگنده پشت مهاجمان توان تهاجمی استقلال را بیشتر می‌کند. همین حالا امیر حسین حسین زاده در استقلال چنین وظیفه‌ای دارد که البته بیشتر در جناح چپ توان تهاجمی استقلال را افزایش داده اگر بازیکن ازبکستانی هم در وسط یا سمت راست بازی کند قطعاً این فشار از هر دو طرف باعث شکنندگی بیشتر خط دفاع تیم های مقابل استقلال خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • s.s

      اما داور کور بود پنالتی نگرفت دروازبان اخرج نکرد گل خطارو هم قبول کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج