adexo3
۱۱۹۳۷۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شکست سانتاکلارا در شب مصدومیت محبی

مسابقه بنفیکا و سانتاکلارا در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ پرتغال با کامبک بنفیکا و پیروزی دو بر یک این تیم به پایان رسید.

ورزش سه: در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ پرتغال محبی و هم‌تیمی‌هایش در سانتاکلارا به مصاف تیم سرسخت و قدیمی بنفیکا لیسبون رفتند. محبی در این دیدار در ترکیب ابتدایی سانتاکلارا قرار داشت و برای گلزنی در این بازی برنامه ریزی کرده بود که در همان دقایق ابتدایی مسابقه این اتفاق رخ داد.

در دقیقه ۲۰ بازی، بارتو با یک ضربه دروازه تیم بنفیکا را نشانه گرفت که توپ توسط دروازه‌بان برگشت داده شد و در حالی که اوتامندی مدافع تیم ملی آرژانتین تلاش می کرد ضربه برگشتی را از آن خود کند محمد محبی از راه رسید و با تیزهوشی توپ را تبدیل به گل کرد.

در حالی که این گل ابتدا از سوی داور به دلیل آفساید مردود اعلام شده بود اما کمک داور ویدئویی سبب شد که نام محبی به عنوان گلزن این بازی به ثبت برسد و او بعد از مهدی طارمی دومین بازیکنی ایرانی لقب بگیرد که به بنفیکا گل زده است. محبی در نیمه نخست بعد از به ثمر رساندن گل با کارت زرد داور نیز جریمه شد.

در شرایطی که همه‌چیز به کام هم‌تیمی‌های محبی و خود او پیش می‌رفت مصدومیت بدموقع این بازیکن سبب شد او در دقیقه ۵۲ از بازی خارج شود و جای خود را به نونه بدهد.

بنفیکایی‌ها که برای بازگشت به این بازی حسابی در تکاپو بودند و نبض و مالکیت بازی را نیز به دست گرفته بودند طی سه دقیقه دو گل به سانتاکلارا زدند تا تک گل محمد محبی باعث امتیاز گرفتن تیمش نشود. نونز ابتدا در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد و در برگشت و در دقیقه ۶۲ برای بار دوم تور دروازه سانتاکلارا را به لرزه انداخت تا هم‌تیمی‌های محبی در عرض چند دقیقه پیروزی را با باخت عوض کرده باشند. در ادامه تلاش‌های دو تیم ثمری نداشت و این مسابقه با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

هر چند گل محمد محبی باعث پیروزی سانتاکلارا در این بازی مهم نشد اما می‌تواند جایگاه او را در فوتبال پرتغال بهتر کند. با این نتیجه بنفیکا ۵۰ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند و سانتاکلارا نیز با همان ۲۴ امتیاز قبلی در رده دهم قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج