۱۱۹۳۲۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بدترین سال زندگی رونالدو؟ در انتظار معجزه!

به نظر می‌رسد انتقال به منچستریونایتد یک اشتباه دیگر در کارنامه سال‌های اخیر کریستیانو رونالدو بود.

ورزش سه: روزهای نه‌چندان خوب کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۲ ادامه دارد و دیدار مقابل برنلی نیز نتوانست طلسم عجیب این ستاره پرتغالی را باطل کند. این بازیکن که ابتدای هفته ۳۷ ساله شد، در سال ۲۰۲۲ و در پنج مسابقه هنوز حتی یک بار موفق به گلزنی نشده و در ارسال پاس گل نیز ناکام مانده است.

آخرین باری که این اتفاق برای این ستاره پرافتخار افتاد، به سال ۲۰۱۰ و در روزهای ابتدایی حضور در رختکن رئال مادرید بازمی‌گردد. کریستیانو رونالدو در آخرین مسابقه از اولین فصل انتقال به رختکن رئال مادرید برابر مالاگا در امر گلزنی ناکام ماند و این اتفاق ابتدای فصل بعد با ناکامی او در گلزنی مقابل تیم‌های مایورکا، اوساسونا، سوسیداد در لالیگا و آژاکس در لیگ قهرمانان استمرار پیدا کرد.

بدترین سال زندگی رونالدو؟ در انتظار معجزه!

اما حالا و بعد از 12 سال این اتفاق تلخ برای کریستیانو رونالدو دوباره تکرار شده است. او ابتدای هفته و در دیدار مقابل میدلزبورو یک ضربه پنالتی نیز از دست داد تا عامل اصلی حذف شیاطین سرخ از رقابت‌های جام حذفی لقب بگیرد. اما این بازیکن در جریان مسابقه دو شب قبل یونایتد مقابل برنلی جایی در ترکیب ثابت نداشت و تنها در 30 دقیقه پایانی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. رالف رانگنیک در پایان این بازی مدعی شد تیمش در این نبرد به دوندگی بازیکنان خود نیاز داشته و به همین علت کریستیانو رونالدو نیمکت نشین شده است.

اگرچه کریستیانو رونالدو هم‌چنان با زدن 14 گل در این فصل بهترین گلزن یونایتد در تمامی رقابت‌ها به‌شمار می‌آید، اما شرایط در اولدترافورد به قدری نابسامان است که به دشواری می‌توان شانس زیادی برای این تیم در راه صعود به لیگ قهرمانان قائل بود.

در لیگ قهرمانان نیز قرعه نسبتا دشوار اتلتیکومادرید نصیب تیم رالف رانگنیک شده و حتی در صورت گذر از این مرحله نیز خوشبین‌ترین هواداران یونایتد شانس چندانی برای موفقیت تیم آن‌هم در شرایط فعلی قائل نیستند

حدود 50 روز دیگر رقابت‌های دشوار پلی‌آف جام جهانی آغاز خواهد شد. تیم ملی پرتغال که در ثانیه‌های پایانی فرصت صعود در مقابل صربستان را از دست داد، حالا با قدرت‌هایی چون ایتالیا و ترکیه هم‌گروه شده و مسیر بسیار دشواری برای راه‌یابی به جام جهانی دارد. در حقیقت در صورت ادامه روند فعلی و بدون در نظر گرفتن اتفاقات غیرمنتظره، شانس چندانی برای تماشای بازی کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان فصل بعد و البته جام جهانی قطر 2022 وجود ندارد و این یعنی تقریبا پایانی تلخ برای فوق ستاره پرافتخار و پرتغالی.

در صورت غیبت در این دو تورنمنت مهم، هر گونه درخششی در رده باشگاهی نیز منجر به اهدای جایزه توپ طلای سال 2022 به کریستیانو رونالدو نخواهد شد و به نظر افتخارات او از این حیث در رده پنج باقی می‌ماند. شاید شنیدن این جمله برای هواداران کریستیانو رونالدو چندان خوشایند نباشد، اما ادامه این روند احتمالا به منزله غروب خورشید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال خواهد بود

البته کریستیانو رونالدو بارها در دوران ورزشی خود نشان داد برای رقم زدن معجزه حد و مرزی قائل نیست و شاید تمامی این پیش‌بینی‌های تلخ با درخشش او در دو ماه پیش رو تغییر پیدا کند..

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج