۱۱۹۴۴۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کسی کشته نشده و بازیکن خواننده نداریم!

مدیرفنی تیم شهرخودرو توضیحاتی در خصوص حواشی عجیب اخیر پیرامون این تیم داد.

ورزش سه: تیم شهرخودرو با ۵ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. در کنار نتایج تیم، خبرهای بسیار عجیب و شایعات رنگارنگ، بخشی جدا نشدنی از شهرخودروی ۱۴۰۰ هست. شایعه کشته شدن بازیکنی که برای قرارداد راهی مشهد شده بود، بحث خواننده بودن خرید جدید شهرخودرو از سودان و بسیاری از موارد دیگر، سوژه گفت و گوی خبرنگار ما با سید مهدی سید صالحی، مدیر فنی تیم شهرخودرو بود که در ادامه می خوانید:

وضعیت تیم را به کذب بد نشان می دهند

طی این چند وقت اخیر شاهد انتشار شایعات عجیبی در مورد تیم شهرخودرو بودیم. خبر کذب کشته شدن بازیکن افریقایی که برای عقد قرارداد راهی مشهد شده بود، یکی از آنهاست. سید صالحی در پاسخ به این سوال که این شایعات ساخته چه کسانی است گفت: از موقعی که ما رفتیم، هر بازی مشکل درست می کنند. یکسری پیج ها در فضای مجازی زیر نظر افرادی فعالیت می کنند که فقط به دنبال شایعه پراکنی هستند. سعی می کنند که به دروغ افکار هواداران را به هم بریزند و وضعیت تیم را به کذب بد نشان دهند.

کسی کشته نشده و بازیکن خواننده نداریم!

دیگر صدایمان به جایی نمی رسد

تمام اتفاقات و حواشی که به وجود می آید، از سمت دوستان است و ما دیگر صدایمان به جایی نمی رسد. این افراد را حتی به ورزشگاه هم راه می دهند و نظارتی وجود ندارد. حتی از مسئولان شهر مشهد خواهش کردیم که جلوی این حواشی را بگیرند ولی هیچ اتفاقی نیفتاده و اینها کارشان را انجام می دهند. البته خدا را شکر دستشان در حال رو شدن است و دروغ هایشان آشکار می شود.

غیرخبرنگارها را به کنفرانس راه می دهند

در کنفرانس مطبوعاتی حتی کسانی حضور پیدا می کنند که کارت خبرنگاری ندارند. این ها همان افرادی هستند که در فضای مجازی فعالیت می کنند و با سوالاتی که می پرسند باعث تکدر خاطر سرمربی تیم می‌شوند. چیزی برای گفتن نداریم و همه جا صحبت کرده ایم. هواداران شهرخودرو باید بدانند که چه کسانی دوست ندارند تیم شان به موفقیت برسد.

پول ورزشگاه را دادیم ولی مجوز نگرفتیم

او در پاسخ به این سوال که آیا برگزار نشدن بازی های شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا به دلیل پرداخت نشدن پول از سوی این تیم است گفت: بحث این ها نیست. باشگاه برای بازی با گل گهر سیرجان به حساب ورزشگاه امام رضا پول واریز کرد ولی گفتند که شورای تامین برای برگزاری بازی موافقت نکرده است.

شایعه خواننده بودن بازیکن سودانی!

یکی دیگر از اخبار عجیب، در مورد بازیکن سودانی شهرخودرو بود که برخی در فضای مجازی او را خواننده دانستند تا سوژه ای دیگر به وجود بیاید. سید صالحی دراین خصوص گفت: این هم جزو همان حواشی است که گفتم. بازیکنانی که جذب کردیم الان سر تمرین هستند و دوستانی که این حرف را زدند باید بدانند که کادرفنی بعد از سال ها فوتبال بازی کردن می فهمد که چه کسی بازیکن است و چه کسی نیست. این ها همه دروغ هستند و سوالم از دوستانی که همه جور توهین و تهمت به ما زدند این است که چگونه می خواهند در پیشگاه خدا جواب پس دهند. برایشان واقعا متاسف هستم و واگذارشان می کنیم به خدا.

رویارویی شش امتیازی با نفت مسجد سلیمان

بازی مهمی در پیش داریم. در بازی قبلی هم اگر می توانستیم از یارهای جدید استفاده کنیم شاید آن نتیجه رقم نمی خورد. خداوند تلاش خالصانه کسانی که در تیم زحمت می کشند را می بیند و انشالله که کمک حالمان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج