۱۱۹۵۲۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد مدیرعامل نساجی به چینش داوری‌ها

مدیرعامل نساجی به داوری بازی تیمش اعتراض کرد.

طرفداری: ایزد سیف‌الله پور پس از شکست نساجی مقابل گل گهر سیرجان در خصوص حواشی پس از بازی، اظهار داشت:

به تیم خوب گل گهر سیرجان تبریک می گویم. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. طی سه ماه اخیر سومین باری بود که با هم بازی می‌کردیم.

وی افزود: این بازی شرایط خاص خودش را داشت. هیچکدام دوست نداشتند ببازند. اتفاقاتی افتاد که بین دو نیمه به ناظر بازی تذکرش را دادم. وقتی جلوی توهین گرفته نشود این اتفاقات می افتد. متاسفانه یکی از مربیان گل گهر بین دو نیمه توهین کرد و همین باعث شد قضیه کش پیدا کند. از داور چهارم بازی تعجب می کنم. منصوریان از داوران با شخصیت، با سابقه و الیت ما است. سیستم رادیویی نداشت. او، نماینده بازی، محمدزاده نماینده مشهد که اینجا بود، توهین مربی حریف را شنیدند اما برخوردی نشد.

مدیرعامل نساجی گفت: به هرحال به آن ها تبریک می گویم. اگربه پنالتی گل گهر نگاه کنید، خطا بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاد که متاسفانه داور پنالتی گرفت. به هرحال تیم بسیار خوبی داریم. مقابل گل گهری بازی کردیم که تعویض هایش رادیدیم اما به راهمان ادامه می دهیم. سال گذشته این موقع ۹امتیاز داشتیم.

وی تصریح کرد: من از ساکت الهامی تشکر می کنم. در نیمه دوم بازی یکطرفه بود و نیمه اول هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. به آن‌ها خسته نباشید می گویم و به راهمان ادامه می دهیم. بازی های سخت ما ۶هفته اول است. این وضعیت را می دانیم. انسان به امید زنده است و قطعا روزهای بهتری خواهیم داشت.

سیف الله پور در مورد داوری این دیدار عنوان کرد: بازی بسیار سنگین و حساسی برای هر دو تیم بود. حریف را در حذفی برده بودیم. فکر می کنم داور روز خوبی نداشت. با تمام احترامی که برای پورخلف قائلم، چینش داوری ها... با گل گهر بازی داشتیم داورمان از کرمان بود. با نفت آبادان بازی داشتیم داورمان از آبادان بود. این ها باعث ایجاد ذهنیت می شود.

وی افزود: باز هم به داور احترام می گذارم و خسته نباشید می‌گویم. همانطور که ما اشتباه می کنیم داوران هم اشتباه می کنند. به هیچ عنوان گله ای از داوری نداریم چون انسان است ولی تا روزی که VAR‌به ایران نیاید این اتفاقات هست. برایم جالب بود با حضور منصوریان چرا سیستم الکترونیکی نداشتند. داور الیت ما می توانست سیستم رادیویی‌اش را بیاورد و به وضعیت داوری کمک کند.

مدیرعامل نساجی در مورد اینکه آیا در مورد جذب بازیکن، گفت: حردانی و متین کریم زاده به جمع ما اضافه شده اند. محسن کریمی هم اضافه شده که مصدومیتی جزئی دارد. مطمئن باشید تیم ما روند رو به رشدی خواهد داشت. بابت بازیکن نگرانی نداریم. پرسپولیس، گل گهر، نفت آبادان، استقلال، سپاهان و فولاد، بازی‌های سخت ما در هفته‌های اول هستند اما ادامه می‌دهیم.

سیف‌الله پور در مورد ناراحتی حامد شیری پس از باخت امروز و اینکه در میکسدزون مصاحبه نکرد، اظهار داشت: طبیعی است. او کاپیتان با اخلاق ما است. ازباخت، همه تیم ناراحت هستند. ساکت الهامی هم ناراحت است. اگر مصاحبه نکرده به پای شرایط بازی بگذارید. من عذرخواهی می کنم.

وی در مورد آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه خانگی نساجی عنوان کرد: اصلا دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. دست به هیچ کاری نزدند. زمانیکه استاندار گفت نساجی نباید خارج از استان بازی کند، ما خیلی خوشحال شدیم. گفتیم با این اتفاق حتما شبانه روز به وضعیت ورزشگاه شهدای ساری رسیدگی می کنند. به هیچ عنوان دست نخورده، ورزشگاه وطنی هم به همان روال گذشته است. این هشدار را به مسئولین استان می دهم.

مدیرعامل نساجی گفت: چمن ورزشگاه با رول انجام نشد. اگر قرار است کشت زمین باشد، طبق نظر کارشناسان اگر تا پایان فروردین و اوایل اردیبهشت چمن را نکاریم سال آینده هم صاحب زمین نخواهیم بود. این مساله متاسفانه به کم کاری مسئولان بر می‌گردد نه باشگاه نساجی. به هیچ عنوان به این فصل نمی‌رسد. گیاه است. باید کاشته و پرورش داده شود ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

سیف الله پور در خصوص برکناری شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

اگر مدیری بر اساس قول هایی که می دهد کار نمی‌کند باید با او برخورد شود اما به صلاح نبود. الان که در آستانه جام جهانی هستیم وقت مناسب نبود اما اگر مدیری، زیرمجموعه یا هیات رئیسه اش اعتقاد دارند به قول هایی که داده عمل نکرده... اتفاقا از این کار هیات رئیسه لذت بردم. موافق نیستم ولی اعضای هیات رئیسه یا مجمع نباید فکر کنند فقط حضورشان در انتخابات است. یک رای بدهند و تمام شود.

وی در مورد اینکه ساکت الهامی معتقد است یک مربی بر عرضه و مقصر شکست‌های اخیر است، گفت: او دربازی قبل این صحبت را کرد. ساکت الهامی یکی از مربیانی است که در آینده از او زیاد می‌شنوید. مربی بسیار توانمندی است. وقت و انرژی می گذارد و به روز است اما او یک مربی احساسی است. از مساوی هم ناراحت می شود. حالش خوب نبود چون حق تیمش باخت نبود. او ناراحت است و باید با او همدردی کنیم اما باید یگویم یکی ازبهترین مربیان ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج