۱۱۹۵۲۴۸
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

اظهار نظر‌های یحیی و فرهاد بعد از برد‌

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برد در برابر آلومینیوم و تراکتور، اظهار نظر کرده اند. در ادامه بخوانید.

خبرآنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برد در برابر آلومینیوم و تراکتور، اظهار نظر کرده اند.

یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: بازی سختی را بردیم و به کادر فنی آلومینیوم تبریک می‌گویم، چون تیمی ساخته‌اند که فنی و تاکتیکی بازی می‌کند. بازی کردن مقابل این تیم، کار خیلی سختی است.

وی افزود: آنها هم موقعیت داشتند اما ما توانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم. در دقایقی از بازی، تحت فشار بودیم و به نظرم در آن فشار باید بیشتر پاس می‌دادیم تا بازی را کنترل کنیم. شاید خیلی هماهنگ نبودیم، اما از بچه‌ها تشکر می‌کنم که برای این برد زحمت کشیدند.

گل‌محمدی درباره ادامه رقابت قهرمانی با استقلال و اینکه در نهایت کدام تیم برنده این ماراتن خواهد بود، گفت: هفته‌های زیادی مانده تا قهرمان مشخص شود. استقلال تیم با انگیزه‌ای است و امسال تقویت شده و تیمی خوب و با احترامی است. آنها برای هر تیمی می‌توانند مشکل‌ساز شوند و در این فصل به بردهای خوبی رسیده‌اند. ما این فصل در نقل و انتقالات به خاطر مشکلات قوی ظاهر نشدیم، اما پا پس نمی‌کشیم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و قهرمانی‌های زیادی که کسب کرده‌اند، به آنها انگیزه می‌دهد و با این تجربه تا آخر می‌جنگند و انگیزه خود را از دست نمی‌دهند.

گل‌محمدی در واکنش به عدم گلزنی‌ عبدی در خط حمله پرسپولیس یادآور شد: مهدی بازیکن خطرناکی است و روی گلی که زدیم تأثیر خوبی داشت. با این حال انتظارم از عبدی زیاد است. یک بازیکن ممکن است روز بدی داشته باشد و فکر کنم عبدی روز جذابی نداشت. حامد پاکدل اما، پرانرژی وارد زمین شد و توانست گل بزند که به او و حس خوبش تبریک می‌گویم.

اظهار نظر‌های یحیی و فرهاد بعد از برد‌

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا آلومینیوم نسبت به بازی رفت ضعیف یا پرسپولیس قوی‌تر شده است، گفت: بحث میزبانی و میهمانی خیلی مهم است. بازی در اراک شرایط خودش را دارد. آلومینیوم به عنوان تیم میزبان شرایط بهتری دارد. در بازی رفت، شرایط خوبی فنی نداشتیم. اراکی‌ها تیم واقعا تیم خوب و یکدستی دارند و در ارسال‌ها خطرناک هستند. آلومینیوم تیمی نیست که به راحتی ببازد و مقابل سپاهان و استقلال امتیاز گرفت و فقط از پرسپولیس امتیاز نگرفته بود. آلومینیوم امسال پدیده لیگ بوده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم تراکتور تیم جنگنده‌ای است و بازی مقابل این تیم راحت نبود، ۳ امتیاز خیلی مهم را به دست آوردیم.

مجیدی: به "خیلی‌ها" اهمیت نمی‌دهم

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر اظهار در خصوص اینکه امروز تیمش موقعیت‌های گل زیادی را از دست داد اظهار داشت: برای تیمی که بهترین خط حمله لیگ را دارد این صحبت بی انصافی است. من از عملکرد مهاجمانم خیلی راضی بودم. تیم تراکتور تیم جنگنده‌ای است و بازی مقابل این تیم راحت نبود. ۳ امتیاز خیلی مهم را به دست آوردیم و بابت این موضوع خوشحال هستم. ما امروز فرصت‌های زیادی ساختیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. فکر نمی‌کنم تراکتور حتی یک ضربه به چارچوب هم داشته باشد اما در مجموع از عملکرد کلی تیمم راضی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها معتقد هستند استقلال زیبا بازی نمی‌کند گفت: زیاد به این خیلی‌ها اهمیت نمی‌دهم. این افردا خیلی نیستند، آنها کسانی هستند که شما را به اینجا می‌فرستند که سوال بپرسید.

اظهار نظر‌های یحیی و فرهاد بعد از برد‌

مجیدی در خصوص اینکه آیا انتظار داشت تراکتور اینقدر ضعیف باشد گفت: تراکتور تیم بزرگی است و بازی مقابل این تیم سخت است. من این پیش بینی را نداشتم که بازی راحتی داریم. تراکتور تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد و مطمئنا آنها در آینده می‌توانند جایگاه خوبی را کسب کنند. تراکتور در این فصل برای اولین بار با ۳ دفاع بازی کرد و تا حدودی هم موفق بود اما به هر حال ما برنده بازی شدیم، برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هواداران تیم کیسه فقط از مصاحبه دومربی پی به شخصیت فرنازشون ببرند واینقد مغرزانه قضاوت نکنند وکمی با شرف ووجدان قضاوت کنند وسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی بابا مسعود رفت ديگه خواب قهرمانی ببینید

      • بدون نام

        مگرشما وجدان دارید اگرخطای داوری نبود به آلومینیوم می باختید

    • شاپور

      بابا چیه همش میگی بهترین خط حمله ؟ اگه اون بازی ۳،۰ رو ازتون کم کنیم‌که ۳تا گل به گل زده هاتون اضافه کرده بهترین خط حمله سرورت پرسپولیسه که ، این عنوانم براتون کادو هست فرناز جون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بترکید

    • بدون نام

      به حال کمیته نا داوری باید تاسف خورد بااین خطاهای ناهنجارشان بازنده بازی تیم لنگ بود نه آلومینیوم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج