جاباما
۱۱۹۵۲۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تنش در نشست‌خبری سرمربی تراکتور

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقلال به خاطر نفرات خوبی که در خط حمله دارد در ضربات ایستگاهی موقعیت‌های خوبی داشت و به خاطر یک اشتباه که در وسط زمین مرتکب شدیم، یک گل خوردیم و در نهایت باختیم.

خبرآنلاین: زونیمیر سولدو پس از شکست یک بر صفر تراکتور مقابل استقلال اظهار داشت: می‌دانید که بازی سختی با تیم صدرنشین داشتیم. استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است. نیمه اول را خیلی خوب کنترل کردیم نیمه دوم هم بهتر شدیم. این تیم به خاطر نفرات خوبی که در خط حمله دارد در ضربات ایستگاهی موقعیت های خوبی داشت و به خاطر یک اشتباه که در وسط زمین مرتکب شدیم، یک گل خوردیم و در نهایت باختیم.

وی ادامه داد: بچه ها خوب بازی می کردند و استقلال با تعویض هایی هم که داشت نتوانست در بازی ما تغییر ایجاد کنند. در مورد خودمان هم وقتی تیم خوب بازی می‌کند و از جایگاه تان هم خبر دارید، تعویض های زیاد ممکن است روند کار را به هم بریزد.

در ادامه خبرنگاری از مترجم سولدو ایراد گرفت و گفت که صحبت های ما راشاید به اشتباه ترجمه می‌کنید و هیچ وقت نمی‌توانیم جواب سوالات مان را بگیریم که مترجم پاسخ داد وقتی چند سوال پشت سر مطرح می‌شود ممکن است بعضی نکات جا بیفتد و بهتر است یک به یک بپرسید.

سرمربی تراکتور در مورد پاس های رو به عقب در این مسابقه گفت: من با شما موافق هستم. تراکتور تیم بزرگی است و قبل از آمدن زیاد از این تیم شنیدم. اگر یادتان باشد همان اول هم گفتم تراکتور امسال کار سختی دارد و مانند سال های گذشته نیست. با اینکه امروز می‌گویید حمله نداشتیم، اما چند موقعیت داشتیم و باید قبول کنیم که حریف تیم خیلی خوبی است و حملات ما را کنترل کرد.

وی در مورد اینکه شما هر بار گفته‌اید تراکتور سال سختی دارد و به نظرتان نباید مربی خارجی کار سخت را انجام دهد، گفت: شکی نیست. من دنبال بهانه نیستم و هیچ کسی را هم مقصر نمی‌دانم. وقتی تیم را دیدم گفتم باید تقویت شویم. با تیم های دیگر وقتی مقایسه می‌کنید می‌بینید آنها مانند ما انقدر بازیکن از دست ندادند و از سوی دیگر بازیکنانی هم که آمدند، در حد و اندازه قبلی ها نبودند. در این مدت من هم کار کردم و تا حدی نظم دادم. در نیم فصل هم به دلیل پنجره بسته و بدهی نتوانستیم کسی را جذب کنیم. می‌توانستیم یار خارجی بیاوریم، اما ممکن بود بدهی روی دست باشگاه بگذارد. از تیم های دیگر هم نمی‌توانستیم یار بگیریم، چون نمی‌دادند و در مجموع ۴ یار جذب کردیم.

سولدو در مورد اینکه آیا با حضور این ۴ بازیکن تیم تقویت شده است یا خیر گفت: در مورد ۴ بازیکنی که اضافه شدند اینکه بگوییم تیم تقویت شده استخیر، بلکه برای پست هایی که کم داشتیم می‌خواستیم رقابت ایجاد کنیم.

وی در مورد اینکه به او اولتیماتومی داده شده است یا خیر، گفت: هیچ صحبتی با من نشده و اگر نتایج قابل قبول باشگاه نباشد هر تصمیمی بگیرند، قبول می‌کنم.

وی در مورد اینکه روند بازی تراکتور در ۱۰ هفته گذشته هیچ فرقی نکرده است، عنوان کرد: فرق است بین تیمی که برای صدر می‌جنگد و تیمی که در بحران است. شاید شما کلا بازی های ما را دنبال نکردید. حتما در ۴، ۵ بازی اخیر ما را دنبال نکردید که شرایط را ببینید. آیا ما با تیم‌هایی که تا قبل از صنعت نفت بازی داشتیم، مستحق ۳ امتیاز بودیم یا خیر؟

خبرنگاری پرسید روند بازی طوری بود که انگار برای مساوی آمده‌اید و راضی هستید، تاکید کرد: مسلما در طول هفته که با بچه ها کار می‌کنیم هدف مان کسب سه امتیاز در مسابقه است. در این بازی هم تمام نقاط ضعف استقلال را آنالیز کردیم. استقلال تیم خیلی خوبی است و اجازه نداد از روزنه ها استفاده کنیم و روی اشتباه ما گل زدند. در مجموع اینکه هدف ما مساوی باشد، اینطور نبود.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه شنیده شما برکنار شدید، گفت: واقعا نشنیدم.

در انتهای نشست مدیر رسانه ای تراکتور به یکی از خبرنگاران گفت که باید سوال بپرسید و تیکه نیندازید که همین موضوع برای دقایقی نشست را به حاشیه برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج