۱۱۹۵۲۴۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کامرانی‌فر: قرارداد مهدوی‌کیا «یورویی» بود

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه قرارداد مهدوی‌کیا به یورو بسته شده، گفت: باید منتظر تصمیم‌گیری هیئت رئیسه و سرپرست فدراسیون درباره تیم امید باشیم.

تسنیم: حسن کامرانی‌فر درباره وضعیت سرمربیگری مهدی مهدوی‌کیا در تیم فوتبال امید ایران اظهار داشت: قرارداد مهدوی‌کیا را به «یورو» بسته بودند که این موضوع بر اساس قوانین داخلی امکان‌پذیر نبود. این قرارداد باید در هیئت رئیسه تأیید و ریالی می‌شد و باید منتظر تصمیم‌گیری هیئت رئیسه و سرپرست فدراسیون درباره تیم امید باشیم. این تیم دیدارهای دشواری در مرحله گروهی قهرمانی آسیا پیش رو دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اکنون مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید است یا خیر،‌ خاطرنشان کرد: او تا این لحظه سرمربی تیم امید بوده و از این لحظه، هیئت رئیسه باید برنامه‌ریزی کند. هنوز در خصوص تیم امید صحبتی نشده و اعضا در جلسات آینده خود درباره مسائل مهم فوتبال تصمیم می‌گیرند. باید تأمین منابع شود تا تیم امید و سایر تیم‌های ملی را مدیریت کنیم. قرارداد مهدوی‌کیا باید نهایی شود، یا اینکه هیئت رئیسه به این نتیجه برسد که تیم امید را با شرایط جدید اداره کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال که با برنامه «شب‌های فوتبالی» گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص اظهارات احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که شائبه رد رأی کمیته استیناف در پرونده گل‌گهر سیرجان را تداعی کرد، گفت: آرای ارکان مستقل فدراسیون که در کمیته استیناف هم تأیید شده، نهایی تلقی می‌شود و هر کسی اعتراض دارد، می‌تواند آن را در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) مطرح کند. در مورد آرا بازبینی وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یورویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج