۱۱۹۷۰۷۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

موتور وحید در کویر از کار افتاد

وحید امیری این فصل یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس و لیگ برتر بوده است. همین هفته قبل و بعد از بازی با آلومینیوم اراک بود که آماری فوق‌العاده از او در سایت‌های ورزشی منتشر شد که نشان می‌داد او در ۳۱ سالگی چقدر خوب کار کرده و در مدعی شدن پرسپولیس برای ششمین قهرمانی متوالی چقدر تأثیرگذار بوده است.

ایران ورزشی: وحید امیری این فصل یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس و لیگ برتر بوده است. همین هفته قبل و بعد از بازی با آلومینیوم اراک بود که آماری فوق‌العاده از او در سایت‌های ورزشی منتشر شد که نشان می‌داد او در ۳۱ سالگی چقدر خوب کار کرده و در مدعی شدن پرسپولیس برای ششمین قهرمانی متوالی چقدر تأثیرگذار بوده است.

امیری چه در کنش‌های دفاعی چه در فاز حمله با وجود تغییر پست متوالی آماری حیرت انگیز از خود برجای گذاشت و طی سه چهار بازی اخیر سرخ‌ها که این تیم از جی پی اس استفاده می‌کند غالباً نفر اول در میزان دوندگی بوده است.

با این حال قبل از بازی با گل‌گهر هواداران استقلال در فضای مجازی به موضوعی دامن زدند که در دیدار چهارشنبه گذشته روی کیفیت این بازیکن ملی‌پوش تأثیرگذار بود. قبل از این بازی استقلالی‌ها به موضوع معافیت پزشکی وحید امیری ورود کرده و کارت معافی او را زیر سؤال بردند که البته مشخص شد با استعلام از دو کمیسیون پزشکی این معافیت هیچ مشکلی نداشته است.

امیری اما در بازی سیرجان اصلاً شبیه خودش نبود و به نظر می‌رسید تحت تأثیر فضای به وجود آمده کمی عصبی شده و تا حدودی افت کرده است. او که در دو بازی مقابل نساجی و آلومینیوم اراک دو نمایش فوق‌العاده و تأثیرگذار ارائه کرده و از ارکان اصلی برد تیمش بود در بازی با گل گهر سایه‌ای از خود بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

امیری مثل بیشتر حمله‌وران تیمش در نیمه دوم از کار افتاد و نتوانست کاری از پیش ببرد آن هم در حالی که هر وقت بیشتر بازیکنان افت می‌کردند او شبیه خودش بود و هر لحظه می‌شد از این بازیکن انتظار حرکتی داشت که نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند.

طبق نمراتی که سایت جامع آماری متریکا به بازیکنان پرسپولیس در بازی با گل‌گهر سیرجان داده وحید امیری نمره ۶۴/۶ گرفته که در بین یازده بازیکن اصلی فقط از احسان پهلوان بیشتر بوده است! با وجود این ماجراهای مربوط به وحید امیری از طیف هواداران استقلال به بازیکنان و مربیان این تیم هم کشیده و با واکنش تند گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس همراه بود که اگر این داستان ادامه‌دار شود همچنان می‌تواند برای پرسپولیس در بازی حساس بعدی که اتفاقاً فاصله زیادی هم تا آن نداریم خطرناک باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج