adexo3
۱۱۹۷۵۳۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

زلاتان: تا با میلان جام نگیرم، بازنشسته نمی‌شوم

ستاره سوئدی میلان می‌گوید تا زمانی که با تیم تحت‌هدایت استفانو پیولی جامی به دست نیاورد، قصدی برای آویختن کفش‌هایش ندارد.

تسنیم: ستاره سوئدی میلان می‌گوید تا زمانی که با تیم تحت‌هدایت استفانو پیولی جامی به دست نیاورد، قصدی برای آویختن کفش‌هایش ندارد.

زلاتان ابراهیموویج که با وجود ۴۰ سالگی نشانه‌ای از تمایلش برای بازنشستگی دیده نمی‌شود، می‌گوید تا زمانی که به میلان برای کسب جام کمک نکند، حاضر نیست کفش‌هایش را بیاویزد. این ستاره سوئدی که در سال ۲۰۲۰ از لس‌آنجلس گلکسی جدا و به میلان بازگشت، آخرین جامی که به دست آورده، قهرمانی در لیگ اروپا با منچستریونایتد در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بوده است.

ابراهیموویچ که به دلیل مشکل مکرر تاندون آشیل هنوز در سال ۲۰۲۲ نتوانسته برای روسونری بازی کند، در مراسم رونمایی از کتاب جدیدش، در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: آینده من فوتبال است، دنیای من فوتبال است. از اینکه در حال حاضر نمی‌توانم بازی کنم ناراحتم، این واقعاً مرا آزار می‌دهد، به خصوص وقتی که می‌بینم تیم خوب کار می‌کند.

وی افزود: می‌خواهم آنجا باشم و به تیم کمک کنم،.از زمانی که به میلان آمده‌ام کارهای بزرگی انجام داده‌ایم و اکنون فقط یک عنصر را کم داریم و آن یک جام قهرمانی است. ما برای رسیدن به این هدف می‌جنگیم، تا زمانی هم که با این تیم میلان جامی به دست نیاورم، بازنشسته نمی‌شوم.

میلان این فصل هنوز شانس کسب دو جام را دارد که یکی سری A ایتالیاست که رقابت نزدیکی با اینتر و ناپولی برای فتح اسکودتو دارد و دیگر جام حذفی ایتالیا است، جایی که باید در مرحله نیمه‌نهایی با اینتر مصاف کند.

زلاتان در دوره اول حضورش در میلان که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ بود با به ثمر رساندن ۵۶ گل در ۸۵ بازی به روسونری برای کسب یک قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا کمک کرد.

ایبرا که قرارداد فعلی‌اش با میلان در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، این فصل در ۱۹ بازی، آمار هشت گل‌زده و دو پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زلاتان ائه خستگی ناپذیییر!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج