۱۱۹۷۹۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حرکتی عجیب از نیمکت‌نشین خبرساز پرسپولیس

لک که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده، در بازی با مس نیمکت نشین شد و جای خود را به احمد گوهری داد. همین نیمکت نشینی گلر اول پرسپولیس باعث شد تا عکاسانی که در ورزشگاه آزادی حضور داشتند برای گرفتن عکس از حامد به نیمکت پرسپولیس نزدیک شوند، اما با واکنش عجیب لک مواجه شدند.

خبرورزشی: حامد لک به وضوح از دوران اوجش فاصله گرفته و نمایش ضعیف او در سیرجان باعث شد تا یحیی گل محمدی احمد گوهری را درون دروازه تیمش در بازی مقابل مس رفسنجان قرار دهد. حامد که بعد از جدایی بیرانوند به پرسپولیس آمد، همان موقع هم منتقدان زیادی داشت ولی عملکرد فوق العاده در لیگ قهرمانان آسیا و البته فصل گذشته لیگ برتر باعث شد تا کسی به او معترض نشود.

این فصل اما شرایط عوض شد و دیگر خبری از آن دروازه بان مطمئن درون دروازه پرسپولیس نیست. حامد که ادعای پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، در این فصل روی چند گل خورده تیمش مقصر شناخته شد و متزلزل کار کرد. در بازی هفته گذشته مقابل گل گهر ، با وجود اینکه مدافعان پرسپولیس هم عملکرد خوبی نداشتند ولی لک روی گل کی روش استنلی مقصر اصلی بود و باعث شد تا پرسپولیس ۲ امتیاز حساس را از دست بدهد.

لک که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده ، در بازی با مس نیمکت نشین شد و جای خود را به احمد گوهری داد. همین نیمکت نشینی گلر اول پرسپولیس باعث شد تا عکاسانی که در ورزشگاه آزادی حضور داشتند برای گرفتن عکس از حامد به نیمکت پرسپولیس نزدیک شوند، اما با واکنش عجیب لک مواجه شدند. لک وقتی دید عکاسان قصد دارند از او روی نیمکت عکس بگیرند، به آن ها گفت دوست ندارد از او روی نیمکت عکس بگیرند.

حرکتی عجیب از نیمکت‌نشین خبرساز پرسپولیس

حامد بعد از این حرف و به این شکلی که می بینید، با پتو درحال پوشاندن صورت خود است تا کسی نتواند از او عکس بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج