اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۸۱۲۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فریبا: آیا بازیکنی که سرباز می‌شود، فوتبالش باید نابود شود؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نباید فوتبالیستی که زمان خدمت سربازی‌اش فرا می‌رسد نابود شود.

خبرگزاری تسنیم: بهتاش فریبا درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از قبل پیش‌بینی می‌شد که بازی با نساجی سخت خواهد بود، چون ساکت الهامی استقلال را می‌شناسد و هم بازیکنانی دارند که بتوانند فضاها را ببندند. نساجی کناره‌های استقلال را بست و اگر دقت کرده باشید کوین یامگا و جعفر سلمانی خیلی خوب نتوانستند یار مستقیم خود را بردارند و نفوذ کنند. چند موقعیت خوب داشتیم اما در ضربات آخر دارای اشکال بودیم. نساجی هم موقعیت‌های نصفه و نیمه داشت. یک امتیاز خارج از خانه بود و هنوز اختلاف‌مان همان سه امتیاز با تیم دوم جدول رده‌بندی است و در دربی این اختلاف را به ۶ امتیاز می‌رسانیم. ما باید امتیازهای خودمان را بگیریم و منتظر امتیاز از دست دادن حریف باشیم تا به بازی دربی برسیم.

وی در مورد بحث سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع استقلال تصریح کرد: من قوانین نظام وظیفه را خوب نمی‌دانم. تا جایی که یادم هست زمانی که به سربازی رفتم، بازیکن پاس تهران بودم و با شروع سربازی در گروهانی افتادم که تقریبا ۱۵ روز از زمان آموزشی آنها گذشته بود. سه روز به همراه فرامرز عزتی و حسین ضرابی به پادگان رفتیم و سپس تیم ما برای مسابقات جام ریاست جمهوری کره‌جنوبی به این کشور رفت و یک ماهی نبودیم. با بازگشت به ایران دوباره سه روز به پادگان رفتیم و هر روزی که به آنجا می‌رفتیم از ۱۲ ظهر به بعد امریه داشتیم که به تمرینات‌مان برسیم. مسابقات مقدماتی جام جهانی شد و از سربازی به اردوی تیم ملی رفتیم تا اینکه خدمت سربازی تمام شد. بازیکنانی که سرباز بودند هم در اختیار باشگاه‌شان بودند و هم خدمت سربازی. بقیه تیم‌ها هم همینکار را می‌کردند و بازیکن تا ظهر پادگان بود و بعد از آن به تمرینات خود می‌رسید. آیا بازیکنی که سرباز می‌شود باید فوتبالش نابود شود؟ دل‌مان برای این دو جوان (یزدانی و مرادمند) سوخت. کاری ندارم اشکال از چه کسی است ولی این کار اجحاف در حق یزدانی و مرادمند بود، به خصوص یزدانی که برای تیم ملی بازی کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص انتقادها از عملکرد رودی ژستد در ترکیب آبی‌پوشان گفت: او گل نمی‌زند و با بدشانسی هر چه می‌زند به در بسته می‌خورد. وقتی ضربه سرش را علیرضا حقیقی به آن شکل می‌گیرد، یعنی خیلی بدشانس است. روز خوب حقیقی و بدشانسی ژستد بود. به نظرم می‌رسد که وظایفی که به ژستد می‌دهند را، انجام می‌دهد.

فریبا در پایان خاطرنشان کرد: هواداران ما خوش بین باشند و انرژی مثبت‌شان را بفرستند تا استقلال در هر دو جام قهرمانی لیگ و حذفی به هدفش برسد. آنها بدانند این حواشی جمع می‌شود و استقلال از این هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج