۱۱۹۸۱۷۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

الانگا: هرچه رونالدو بگوید گوش می‌دهم!

آنتونی الانگا، مهاجم ۱۹ ساله منچستریونایتد به تمجید از رفتار کریستیانو رونالدو پرداخته است.

ورزش سه: آنتونی الانگا در ماه های اخیر عماکرد درخشانی از خود نشان داده است. این بازیکن جوان ابتدا در ماه ژانویه در لیگ برتر مقابل برنتفورد گلزنی کرد و سپس دروازه لیدز و البته اتلتیکومادرید را نیز باز کرد تا خود را به عنوان یک استعداد ویژه در یونایتد معرفی کند. حالا آنتونی الانگا مدعی شد مشاوره های زیادی از کریستیانو رونالدو می گیرد و ستاره پرتغالی یونایتد همیشه برای راهنمایی او زمان می گذارد.

آنتونی الانگا گفت: "رونالدو می داند که برای بازی کردن در سطح بالا چه چیزی لازم است و وقتی او صحبت می کند شما باید کامل به حرف های این بازیکن گوش کنید. من همیشه دوست دارم از رونالدو سوال بپرسم و به آنچه او می گوید گوش دهم تا متوجه شوم در چه موارد نیاز به پیشرفت دارم.

من از رونالدو پرسیده ام که چگونه شوت زده، چگونه روی ذهن خود کار می کند و وقتی شرایط برای او در یک بازی خوب پیش نمی رود، چه واکنشی از خود نشان می دهد. رونالدو بسیار مهربان است و برای صحبت با من وقت می گذارد. ممکن است بسیاری از مردم این خصوصیت رونالدو را نبینند، اما او فردی بسیار مهربان است که وقت می گذارد و با ما بازیکنان جوان صحبت می کند که این برای من بسیار مهم است.

رونالدو همیشه به من می‌گوید که باید سرم را پایین بیاندازم و هر روز بیشتر تلاش کنم. او می‌گوید وقتی فرصت بازی پیدا می کنم، از آن استفاده کرده و توانایی های خود را ثابت کند. رونالدو به من توصیه می کند فقط باید خودم باشم. رونالدو خیلی راحت می تواند بگوید وقت ندارد، اما او همیشه این زمان را به ما اختصاص داده و با ما بازیکنان جوان صحبت می کند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج