جاباما
۱۲۰۰۴۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیروزی برنتفورد در شب نیمکت‌نشینی قدوس

دیدار‌های هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برد خانگی یاران سامان قدوس برابر یکی از تیم‌های منطقه سقوط جدول ادامه پیدا کرد.

تسنیم: دیدارهای روز نخست از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) با مصاف خانگی تیم فوتبال برنتفورد برابر برنلی ادامه پیدا کرد که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر برنتفورد خاتمه یافت.

ایوان تونی در دقیقه ۸۵ گل نخست این بازی را برای برنتفورد به ثمر رساند. او در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، خودش و برنتفورد را دو گله کرد تا این تیم ۳۰ امتیازی شود و جایگاهش را در رده پانزدهم جدول تثبیت کند. تیم برنلی هم با قبول دوازدهمین باختش در فصل جاری با ۲۱ امتیاز در رده هجدهم جدول باقی ماند.

سامان قدوس در این بازی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و از روی نیمکت نظاره‌گر تلاش هم‌تیمی‌هایش بود. همچنین ناتان کولینز بازیکن مدافع تیم برنلی در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم اخراج شد.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۱ منچستریونایتد میزبان تاتنهام خواهد بود که این بازی برای هر دو تیم به جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده بسیار مهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج