اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۸۷۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درویش: ما از قدرت‌نمایی محروم شده بودیم

درویش می‌گوید پس از سال‌ها صحبت کلیشه‌ای کار بزرگ خصوصی‌سازی انجام می‌شود.

ورزش سه: رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه جلسه خصوصی‌سازی در ابتدا بیان کرد: چندین بار طی این چند وقت عرض کردم شاید یک رویای حدود سی و چند ساله به حقیقت می‌پیوندد. اولین بار بحث خصوصی‌سازی به این شکل نبود؛ در سال ۶۸ چون سمتی هم در پرسپولیس داشتم بحث فروش و انتقال به بخش خصوصی مطرح شد و تا چند ماه گذشته بارها گفتند چند روز دیگر و چند ماه دیگر اما همه‌اش کلیشه‌ای بود؛ اما این رویا و کار بزرگ و ملی فردا به حقیقت می‌پیوندد.

این مهم میسر نبود مگر با پشت‌کار شخص قربان زاده و دیگر مدیران خصوصی سازی و فرابورس. البته یک بحث کلیشه‌ای هست که می‌گویند از فلانی تشکر می‌کنی؛ ولی تلاش شبانه روزی ایشان و همکاران‌شان را دیدم و برای من غیرقابل تصور بود که یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی تا این حد با تمام وجود در این امر که شاید برخی موارد به ایشان مربوط نمی‌شد فعالیت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

او ادامه داد: در چند وقت اخیر که خادمی باشگاه را برعهده گرفتم بارها از من شنیده‌اید که صبح تا شب درگیر باز کردن پنجره، طلبکاری بازیکنان و زمین تمرین بودیم اما با این امر مهم این دغدغه از تیم ها رخت برمی‌بندد.

درویش در مورد حذف سرخابی‌ها از آسیا اظهار داشت: نامش را اهمال نمی‌توان گذاشت اما به هر صورت این تیم ها به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد از مهم‌ترین جایگاهی که می‌توانستند در آن قدرت‌نمایی کنند محروم شدند. این یک محرومیت ورزشی است اما بار روانی‌ای که به اجتماع تحمیل می‌کنند، باعث می‌شود چهل، پنجاه میلیون هوادار سرخورده شوند. نه تنها شاداب نمی‌شوند بلکه سرخوردگی بسیاری را تجربه می‌کنند که از نظر روانشناسی آن را ارزشیابی کنند چند ده میلیارد اسیب زده شده است. رفع مشکلات می‌تواند سبب شادابی اجتماع شود و انشاالله با برنامه‌ریزی‌ای که برای این باشگاه‌ها می‌کنند بتوانند به جایگاهی که شایسته‌اش هستند برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج