adexo3
۱۱۹۹۳۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اسلامی‌خواه: فلسفه موهایم را بعداً خواهم گفت

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از گذراندن دوران مصدومیت پارگی رباط صلیبی امیدوار به پایان خوش در لیگ بیست و یکم است.

ورزش سه: بازگشت قائم اسلامی‌خواه از دوران سخت مصدومیت پارگی رباط صلیبی به ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان، یکی از رخدادهای هفته‌ی بیست و یکم بود که رخ داد و اسلامی‌خواه در مقابل نفت مسجدسلیمان با اعتماد محمد ربیعی به میدان رفت.

به بهانه بازگشت دوباره‌ی این هافبک خوش‌اخلاق به لیگ برتر، گفتگویی را با وی داشتیم؛ قائم اسلامی‌خواه در واکنش به نمایش روز گذشته مس گفت: بازی سختی برایمان شد وگرنه به نظرم اگر داوران آن صحنه را کارت قرمز نمی‌داد و دقیقه ۱ تیم ما را ۱۰ نفره نمی‌کرد، قطعا می‌توانستیم پیروز بازی باشیم؛ چرا که ما در شرایط ۱۰ نفره بودن هم تا توانستیم فشار آوردیم و مالک بازی بودیم و اجازه ندادیم که تیم حریف با یک کار بیشتر به تیم ما غلبه کند که این شخصیت تیم ما را نشان می‌دهد و امیدوارم در هفته‌های آتی امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

اسلامی‌خواه درباره‌ی شرایط خود و بازگشت به میادین بعد از ۸ ماه توضیح داد: باید بگویم در این راه واقعا تنها نبودم، مخصوصاً از زحمات آقای ربیعی در رأس کادرفنی که سنگ‌تمام گذاشتند و هم‌چنین مجموعه باشگاه و هم‌تیمی‌های عزیزم، باید تشکر کنم. بسیار حضور لذت‌بخشی در میدان بود چرا که آدم بعد از یک دوره‌ی خیلی خیلی سخت، خودش را در یک چالش سخت و در میدان فوتبال می‌بیند و شاید سختی دوران مصدومیتی همین بود که شما کاری که عادت روزانه‌ات را بود را به مدت چند ماه نمی‌توانی انجام دهی و از آن دور هستی و این‌که دوباره آن را با سختی به دست بیاوری، می‌تواند خیلی خیلی لذت‌بخش باشد.

هافبک مس رفسنجان در واکنش به تمجیدهای محمد ربیعی گفت: من در جواب محبت‌های آقای ربیعی هیچ چیز برای گفتن ندارم، جز این‌که بتوانم برایشان جبران کنم؛ رزومه و وجه ایشان کاملاً بر همگان عیان است و همه می‌دانند که چه شخصیت بزرگی ایشان دارد. من از باب فنی می‌گویم که ایشان بر همه ثابت شده است و از باب معرفتی شاید خیلی‌ها با ایشان ارتباط نداشته باشند اما باید این را بگویم که ایشان در این زمینه هم الحق و الانصاف نامبر وان هستند!

قائم اسلامی‌خواه درباره شباهتش به بابک مرادی توضیح داد: به نظر من هر کسی که تصمیمی می‌گیرد، یک تصمیم شخصی است؛ تصمیم من یک فلسفه پشت آن بوده و دوست ندارم آن را الان بگویم، اما فلسفه‌ای پشت موهایم است و به همین علت این کار را کردم. بابک عین داداش من است و اگرچه خیلی دلم برای او تنگ شده و از هم دور هستیم و باهم نیستیم، اما واقعا دل من به او نزدیک است و همیشه دوستش دارم. موهایم فلسفه‌ای دارد که بعداً آن را خواهم گفت.

او در پاسخ به ارزیابی‌اش از دیدار بعدی مس مقابل هوادار گفت: هوادار تیمی است که نیم‌فصل دوم فکر می‌کنم به هیچ تیمی نباخته است و تیم استخوان‌داری است و در نقل و انتقالات تقویت شده و بازیکنان خوبی را گرفته است؛ یکی از همین بازیکنان مثل بابک مرادی است و این تیم از لحاظ شخصیتی و فنی تیم جانداری است.

اسلامی‌خواه در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: در این‌که بازی سختی بخواهد باشد، شکی نیست اما باید این را با خط پررنگ‌تر بنویسم که ما مس رفسنجان هستیم و تیمی هستیم که جلوی هر تیمی بازی کردیم حتی استقلال و پرسپولیس، آن‌ها می‌دانند که با چه حریف قدری مقابله می‌کنند و آن‌ها هم راجع به ما اظهارنظر می‌کنند. این شخصیت تیمی ما فقط کافی نیست و باید با انگیزه چندبرابر و با تمام توان مقابل تیم قابل‌احترام هوادار بازی کنیم، امیدوارم که بتوانیم امتیاز کامل آن بازی را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج