۱۱۹۸۸۰۹
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

اریکسن که باشی می‌توانی خطا کنی!

در جریان بازی بین دو تیم نوریچ و برنتفورد شاهده یک صحنه جالب بودیم.

ورزش سه: بعد از اتفاقات شوکه کننده‌ای که در جریان رقابت‌های یورو برای کریستین اریکسن افتاد و این ستاره تیم ملی دانمارک دچار حمله قلبی شد، او در پایان سال ۲۰۲۱ قرارداد خود را با اینتر فسخ کرد چرا که به دلیل قوانین فوتبال ایتالیا نمی‌توانست با وجود دستگاه دفیبریلاتور قلب به کارش در سری‌آ ادامه دهد.

بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان و شایعات زیادی که در مورد آینده کریستین اریکسن وجود داشت نهایتاً این ستاره دانمارکی چندی پیش به شکل رسمی و با قراردادی ۶ماهه به برنتفورد پیوست تا به لیگ برتر انگلیس بازگشته باشد؛ جایی‌که بهترین دوران فوتبال خود را در آن و با لباس تاتنهام تجربه کرده است.

سرانجام طلسم این ستاره دانمارکی در بازی قبلی برنتفورد شکست و او در جریان بازی مقابل نیوکاسل به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و ۳۸ دقیقه در میدان حاضر بود. با این حال اریکسن امروز اولین حضور خود در ترکیب اصلی تیم انگلیسی را تجربه کرد تا نشان دهد کاملاً به مرز آمادگی رسیده است.

در جریان دیدار نوریچ و برنتفورد شاهد یک اتفاق جالب بودیم که ویدئوی آن در صفحات اجتماعی دست به دست می‌شود. جایی که مدافع تیم نوریچ یعنی برندان ویلیامز و اریکسن چالش جالبی با یکدیگر داشتند.

ستاره دانمارکی قصد داشت هر طور که شده ویلیامز را متوقف کند و حتی برای این کار او را بغل کرد تا به بازیکنان نوریچ اجازه حرکت ندهد. ویلیامز در ابتدا بسیار عصبانی شد و به نظر می‌رسید که یک درگیری بین این دو نفر در حال شکل گرفتن است اما مدافع نوریچ وقتی دید که اریکسن این خطا را انجام داده کاملا موضع خود را تغییر داد و بعد از در آغوش گرفتن هافبک برنتفورد و خوش و بش با او به کار ادامه داد.

اریکسن که باشی می‌توانی خطا کنی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج