۱۱۹۹۲۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کامیابی‌نیا: هفته آخر جام را می‌دهند!

کاپیتان سرخپوشان بعد از شکست این تیم مقابل نفت آبادان و اختلاف ۶ امتیازی با صدر جدول، در پیامی مدعی شد که جنگ قهرمانی هنوز تمام نشده است.

ورزش سه: پرسپولیس در شرایطی که به ۵ قهرمانی اخیر فوتبال ایران دست یافته، امیدوار است تا در این فصل نیز در رقابت با استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی به موفقیت بزرگی دست یابد. آنها اما در فاصله ۹ هفته مانده به پایان این فصل، اختلاف خود را با تیم صدرنشین ۶ امتیاز می‌بینند و شکست روز گذشته برابر نفت آبادان نیز باعث ناامیدی هواداران این تیم برای تکرار اتفاقی شده که ۵ سال اخیر کاملا به آن عادت کرده بودند.

کمال کامیابی نیا کاپیتان دوم پرسپولیس که در این فصل نیز توانسته مهره‌ای تاثیرگذار در خط میانی سرخپوشان لقب گیرد، در پیامی اینستاگرامی اما وعده داده تا هفته پایانی این مبارزه را دنبال خواهند کرد و امیدوار به کسب دوباره جام قهرمانی هستند: ابتدا بابت نتیجه روز گذشته از همتون عذرخواهی می‌کنم و صادقانه میگم که هم من و هم تک تک اعضای تیم مطمئنم که بیشتر از همه بابت این موضوع ناراحت هستیم.

هافبک سرخپوشان در بخش دیگری از صحبت‌هایش نوشته: با این حال تنها قولی که میتونم بدم و تو پنج فصل اخیر هم روی این قول استوار موندیم تلاش و مبارزه برای خوشحالی شماست. ۹ هفته باقی مونده و به تک تک هواداری عزیزمون که همیشه با انرژی مثبت‌شون بزرگترین دلگرمی ما بودند، این قول رو میدم که با بالاترین حد توان بجنگیم. مطمئن باشید که قهرمان تیمیه که هفته آخر صدرنشین جدول باشه

کامیابی‌نیا با اشاره به انگیزه‌ای که بین هم‌تیمی‌هایش برای تکرار قهرمانی وجود دارد، در پایان نوشته: ۹ فینال نَه، ۹ جنگ بزرگ در پیش داریم؛ از همین ثانیه برای تک تک این بازی‌ها مردونه می‌جنگیم و همونطور که تا به امروز هیچ چیزی کم نگذاشتیم باز هم تلاش می‌کنیم و می‌دونیم که شما هم بیشتر از ما به قهرمانی عادت دارید. اینکه رتبه دوم جدول هم برای شما آزار دهنده است نشون دهنده همین میل بزرگ همگی ما به بردن و قهرمانی پیاپی هستش. پس یا علی می‌گیم و میریم برای یک مبارزه ۹ گانه تا سکوی قهرمانی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج