اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۹۶۶۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

عملکرد متفاوت بازیکنان خارجی استقلال

تیم صدرنشین لیگ برتر، این روزها از ۳ بازیکن خارجی استفاده می‌کند که کیفیت و عملکرد آنها بازتاب‌های متفاوتی پیدا کرده است.

روزنامه همشهری: تیم صدرنشین لیگ برتر، این روزها از ۳ بازیکن خارجی استفاده می‌کند که کیفیت و عملکرد آنها بازتاب‌های متفاوتی پیدا کرده است. استقلال کوین یامگا و رودی ژستد را از اوایل فصل به ترکیبش اضافه کرد و عزیز آمانوف هم از بین ۲نیم‌فصل آبی‌پوش شد. حکایت این ۳ اما خیلی شبیه به هم نیست.

یامگا؛ خوب و مطمئن

شاید روز اولی که ژستد و یامگا با هم به استقلال آمدند، با توجه به رزومه این دو بازیکن خیلی‌ها تصور می‌کردند آنکه قرار است عملکرد بهتری داشته باشد، رودی ژستد خواهد بود. تا اینجا اما یامگا کارنامه بهتری نسبت به دوستش داشته است. همبازی پیشین سعید عزت‌اللهی در وایله دانمارک، امسال برای استقلال در ۲ پست پیستون راست و مهاجم بازی کرده و در هر دو منطقه هم موفق بوده است. یامگا فعلا با ۱۰گل بعد از گادوین منشای ۱۱گله در رتبه دوم برترین گلزنان فصل قرار دارد. یامگا البته نیمی از این گل‌ها را از روی نقطه پنالتی و یکی دیگر را روی ریباند پنالتی به ثمر رسانده است. او شاید خارق‌العاده نباشد و مثلا یاد تیام یا روزهای خوب دیاباته را زنده نکند، اما در حد خودش خوب است و نمایش‌های اثرگذاری دارد.

ژستد؛ همچنان منتظریم

کماکان منتظریم مهاجم ۳۳ساله که سابقه بازی در آستون‌ویلا را در کارنامه دارد، در استقلال به شرایط خوبش برسد. فصل دارد تمام می‌شود، اما رودی ژستد کلا فقط ۲گل زده که یکی از آنها پنالتی بوده است. او روزبه‌روز منتقدان بیشتری پیدا می‌کند و به‌نظر می‌رسد کم‌کم فرهاد مجیدی هم از این بازیکن دلسرد شده است. اگرچه مجیدی همچنان در مصاحبه‌هایش به دفاع تمام قد از این بازیکن می‌پردازد، اما تعویض شدن‌های ژستد ثابت می‌کند او جایگاهش را نزد کادر فنی هم از دست داده است. به هر حال از مهاجم انتظار می‌رود گلزن‌تر از این حرف‌ها باشد و اگر هم نیست، حداقل در موقعیت‌های مناسب اینقدر ناامیدکننده به توپ ضربه نزند. ژستد در ۲ بازی اخیر برابر نساجی و گل‌گهر حداقل در ۳موقعیت خوب گلزنی، ضربات عجیبی زده است. به‌نظر می‌رسد او قدری هم دچار کاهش اعتماد به نفس شده است.

عزیز؛ نویدبخش و مفید

هافبک ۲۴ساله ازبکستانی خیلی زود توانسته برای خودش در دل هواداران استقلال جا باز کند. عزیزبک آمانوف در دو سه مسابقه‌ای که برای استقلال انجام داده، بازیکنی باهوش، مؤثر و خلاق نشان داده است. همین که بعد از تعویض او در نیمه دوم مسابقه با گل‌گهر کلی اعتراض به مجیدی صورت گرفت، نشان می‌دهد این بازیکن جایگاه خودش را پیدا کرده است. ضربات او به توپ، حکایت از آن دارد که آمانوف فوتبال‌بلد است و در ادامه می‌تواند بیشتر به استقلال کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس نوروزی ازگلشهرکرج

      صددرصدآمانف بهترازاینهاخواهدشُد.ای کاش ازاول فصل میامد.تواین چندبازی نشان داده بازیکونه قابلی هست.

    • o

      استقلال با ژستد ده نفره بازی میکنه بابا این از کجا اومده اصلا فوتبالیست نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج