۱۲۰۰۰۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عزت‌اللهی دیر آمد، الغرافه نبرد

الغرافه در حضور کوتاه مدت ملی‌پوش ایرانی خود مقابل السیلیه شکست خورد.

ورزش سه: تیم فوتبال الغرافه از ساعت ۱۹:۴۰ امشب در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر و در حالی که سعید عزت‌اللهی را بخاطر مصدومیت از ابتدا در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف السیلیه رده یازدهمی رفت.

شاگردان آندره‌آ استراماچونی بازی را توفانی شروع کردند و در دقیقه ۲ توسط شیخ دیاباته به گل رسیدند، اما السیلیه که در تلاش برای کسب پیروزی و حضور در مرحله پلی‌آف برای بقا در لیگ ستارگان بود، سراسر حمله شد و توانست دو بار دروازه الغرافه را باز کند و پیش بیفتد.

یاران عزت‌اللهی در لحظات پایانی نیمه اول گل تساوی را زدند و با نتیجه ۲ بر ۲ به رختکن رفتند، اما در دقیقه ۷۶ توسط دریس فتوحی یک گل دیگر دریافت کردند و برای دومین بار در این مسابقه عقب افتادند.

استراماچونی سه دقیقه پس از اینکه گل سوم را دریافت کردند، عزت‌اللهی را وارد زمین کرد که حضور کوتاه مدت ملی‌پوش ایرانی الغرافه و فرصت کمی که برای این تیم به وجود آمد، نتوانست کارگشا باشد و در نهایت السیلیه به یک برد مهم رسید تا از سقوط مستقیم نجات پیدا کند.

یاران عزت‌اللهی با شکست ۳ بر ۲ مقابل السیلیه ۳۰ امتیازی ماندند و فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر را با قرار گرفتن در رتبه پنجم جدول به پایان رساندند.

هافبک ایرانی الغرافه پس از اینکه در مسابقه اخیرشان در امیر کاپ قطر بخاطر آسیب دیدگی حضور نداشت، در دیدار امشب حدود ۲۱ دقیقه به میدان رفت و چهارمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان را مقابل السیلیه انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج