۱۲۰۰۴۴۹
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

نکونام مبلغ قرارداد خرید لالیگایی را لو داد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، چون خواستن و جنگندگی خوبی در تیم ما بود.

خبرآنلاین: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چون خواستن و جنگندگی خوبی در تیم ما بود.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: به تیم تراکتور خسته نباشید می گویم. آنها تیم متفاوتی نسبت به قبل شده‌اند. فکر نمی‌کردیم این تیم اینقدر متحول شده باشد. درست است که باختند ولی آنها با برنامه بازی کردند.

وی افزود: در نیمه اول کار را خوب شروع کردیم و موقعیت خلق کردیم و تراکتور به دروازه ما هم نرسید اما در نیمه دوم آنها ۲-۳ تعویض کردند که شرایط را برای ما سخت کرد. با پرتاب های بلند و اضافه کردن ۳ مهاجم ما را وادار به عقب نشینی کردند. در نیمه دوم باد باعث شد توپ به زمین ما برگردد. امروز واقعا دست ما روی نیمکت خالی بود و مجبور شدیم از یکی از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم.

نکونام تاکید کرد: شب گذشته بازیکن ما گفت مشکل دارم و به همین علت ساعت ۷ صبح یک بازیکن را از اهواز به تبریز آوردم. امروز نفراتی که بازی دادیم در پست تخصصی بازی نمی کردند ولی نفراتی که بازی کردند همه توان خود را خرج کردند. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم روی ضد حمله گل سوم را هم بزنیم. امروز از هوای ۲۸ درجه در هوایی بازی کردیم که اصلا به آن عادت نداشتیم. در مجموع به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چون خواستن و جنگندگی خوبی در تیم ما بود.

سرمربی تیم فولاد در خصوص اینکه تیمش روی دو ضربه آزاد مقابل تراکتور به گل رسید گفت: گل اول ما که بوحمدان به ثمر رساند استثنایی بود. برای او خوشحال شدم چون با مصدومیت برای ما بازی کرد. فکر می‌کنم این گل، گل سال فوتبال ایران باشد. در تمام بازی ها روی ضربات ایستگاهی کار و تمرین می‌کنیم ولی خود بازیکن هم باید بخواهد که چه از ضربه ایستگاهی می‌خورد. گلی هم که خوردیم اصلا متوجه نشدیم که چگونه به ثمر رسید چون به پای چند نفر خورد. خود ما هم از این گل سورپراز شدیم.

وی در خصوص برنامه ریزی فولاد برای سال آینده گفت: فدراسیون اول باید روشن کند سهمیه آسیایی وجود دارد یا خیر. اول باید مشخص شود رقابت برای چیست؟ من از روز اول قولی به کسی ندیدم، همه برنامه من برای سوپرکاپ و آسیا بود. تیم‌هایی هستند که از ما خیلی جلوتر هستند چون در این ۲ سال یارگیری های خوبی کردند. اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید از الان برای سال ‌آینده برنامه ریزی کند.چون پنجره ما باز است می‌توانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم. من فرد جاه طلبی هستم و در ادامه تلاش می‌کنم تا تیمم به موفقیت برسد.

نکونام در خصوص اینکه در مورد قرارداد ایبای گومز شایعات زیادی مطرح شده است گفت: چه رقمی در مورد این بازیکن گفته‌اند اما یک مقدار بیشتر از ۵۰هزار دلار است، صادقانه این را می‌گویم. نه فقط گومز بلکه با ۲-۳ نفر دیگر هم صحبت کرده بودم. چون چیزی برای ما مسجل نشده بود اعلام نکردیم. حتی قرار بود با یک بازیکن دیگر قرارداد یک سال و نیمه امضا کنیم ولی نشد. حتی بازیکنی داریم که در اوکراین بازی می‌کند و الان هم دوست دارد به ما اضافه شود ولی نمی‌دانم شرایط چگونه است. الان گومز به ما اضافه شده و قطعا سال آینده هم اگر بتوانم این کار را انجام می‌دهم و مقدمات حضور بازیکنان بین المللی را فراهم می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج