اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۰۴۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تساوی بایرن مونیخ در شب فرصت‌سوزی‌ها

بایرن مونیخ در دیداری که موقعیت‌های زیادی روی دروازه هوفنهایم خلق کرد نهایتاً با نتیجه ۱-۱ برای این تیم متوقف شد.

ورزش سه: صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا یعنی بایرن‌مونیخ امروز در چارچوب هفته بیست و ششم این مسابقات مهمان هوفنهایم بود در پایان این بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

هوفنهایم شروع بهتری داشت و در دقیقه ۵ آندره کراماریچ در دو مرحله می‌توانست دروازه بایرن مونیخ را باز کند اما این بازیکن به شکل عجیبی فرصت‌سوزی کرد. ضربه اول در مصافی تک به تک توسط مانوئل نویر برگردانده شد و توپ دوم نیز بعد از برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

در دقیقه ۱۰ این بایرن مونیخ بود که می توانست گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه والی سرژ گنابری با واکنش خوب دروازه بان هوفنهایم همراه شد ‌

در دقیقه ۱۳ ارسال سرژ گنابری می توانست با گل به خودی مدافع هوفنهایم همراه شود اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در دقیقه ۳۲ این هوفنهایم بود که برخلاف جریان بازی موفق شد گل اول را به ثمر برساند. ارسال دیوید راوم با ضربه تمام کننده کریستوف باومگارتنر همراه شد تا نتیجه ۱-۰ شود.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد بایرن مونیخ توانست در سومین دقیقه وقت‌های اضافه گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال جاشوا کیمیش با ضربه تمام کننده رابرت لواندوفسکی همراه شد تا نیمه اول با نتیجه ۱-۱ تمام شود.

بایرن مونیخ در در نیمه دوم شروعی هجومی داشت و می توانست در همان ابتدا توسط لروی سانه به گل برتری برسد اما ضربه آرام این بازیکن در مصافی تک به تک با دروازه هوفنهایم با اختلاف بیرون رفت.

در دقیقه ۶۰ باز هم لروی سانه می‌توانست برای بایرن‌مونیخ گلزنی کند اما ضربه این بازیکن با واکنش استثنایی باومن همراه شد تا بازی با همان نتیجه تساوی ادامه پیدا کند.

در دقیقه ۶۸ شاهد یک فرصت‌سوزی دیگر این‌بار از سوی سرژ گنابری بودیم. این بازیکن در مصافی تک به تک با دروازه هوفنهایم توپ را به تیر کوبید.

در دقیقه ۷۲ یک موقعیت به شکل ناباورانه ای برای بایرن مونیخ از دست رفت. ضربه توماس مولر در آستانه ورود به دروازه هرطور که بود بعد از برخورد به مدافع هوفنهایم توسط دروازه‌بان این تیم جمع شد. این در حالی بود که مولر و دیگر بازیکنان بایرن مونیخ اعتقاد داشتند که خطای هند رخ داده و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد.

در ادامه بازی بایرن مونیخ هر چه زد به در بسته خورد و نتوانست گل برتری را به ثمر برساند تا شاگردان یولیان ناگلزمان دو امتیاز حساس دیگر را از دست داده باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج