۱۲۰۰۴۷۴
۹۷۹۵
۹۷۹۵
پ

ادعای بزرگ درباره مهدی طارمی

منچستریونایتد استعدادیاب‌های خودش را برای حضور در بازی پورتو در لیگ اروپا به پرتغال فرستاد تا اهداف احتمالی نقل و انتقالات را شناسایی کنند.

ورزش سه: دیشب یکی از سایت‌های هواداری نزدیک به باشگاه منچستر یونایتد در خبری مدعی شد باشگاه منچستر یونایتد انالیزورها و استعدادیاب‌های خودش را به ورزشگاه دراگو پورتو فرستاده تا بازی چند هدف نقل و انتقالاتی باشگاه را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

منچستر که فصل گذشته الکس تلس را از پورتو به خدمت گرفت، امیدوار است تا باز هم بتواند شکارهای نابی را از این باشگاه مطرح دشت کند.

البته این فقط شیاطین سرخ نبودند، بلکه سایر باشگاه‌های اروپایی مانند لیورپول و بایرن مونیخ نیز برای برنامه‌ریزی کار نقل و انتقالات تابستانی خود در پایان فصل، استعدادیاب‌هایی را به بازی فرستادند. با این حال، همه آنها چیز زیادی برای گزارش دادن به باشگاه های خود ندارند زیرا تعداد بسیار کمی از ستاره های پورتو در ورزشگاه دارگائو بقیه را تحت تأثیر قرار دادند.

با وجود شکست پورتو در دور رفت، ویتینیا هافبک این تیم، نمایش درخشانی در آن شب نشان داد، در حالی که بهترین گلزن فعلی این تیم، مهدی طارمی نیز در تلاش برای شکستن خط دفاعی لیون در زمین دیده شد. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا منچستر هر یک از این بازیکنان را در آینده نزدیک دنبال خواهد کرد یا خیر.

ادعای بزرگ درباره مهدی طارمی

البته پورتو نسبت به سایر باشگاه‌ها که غول‌های اروپایی به دنبال ستاره‌های بیشتر دور آن‌ها می‌گردند، محتاط خواهد بود، زیرا اخیراً لوئیز دیاز را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به لیورپول فروخته است. آنها امیدوارند که بازیکنانی مانند ویتینیا و طارمی چند سال دیگر کنار هم بمانند و تابستان این باشگاه را ترک نکنند.

چیزی که مشخص است با وجود ضعف در تمامی پست ها در منچستر یونایتد، جذب بازیکن‌های جدید در تابستان اجتناب‌ناپذیر بوده و این احتمال می‌رود که شیاطین سرخ از دل چنین مسابقاتی، نقاط ضعف خود را ترمیم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج