۱۲۰۰۴۹۷
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

رونمایی از یک دهه هشتادی در پیکان

مجتبی حسینی سرمربی پیکان در دو بازی گذشته تیمش از یک بازیکن جوان جدید رونمایی کرده است.

ورزش سه: تیم فوتبال پیکان در رقابت های لیگ برتر بیست و یکم با هزینه ای اندک و با ترکیبی از جوانان حضور پیدا کرده و توانسته نتایج خوبی بگیرد. پیکان که آکادمی قدرتمندی دارد امسال بیشتر از نفراتی بهره برداری می‌کند که از آکادمی این باشگاه بالا آمدند. همچنین در ترکیب خودروسازان برخی بازیکنانی که از دسته یک و دسته دوم جذب شدند هم وجود دارند.

پیکانی‌ها با هدایت مجتبی حسینی سرمربی خود که همواره نشان داده به کار کردن با جوان ها علاقه‌مند است، در لیگ برتر نیز با جوانان زیاد حضور پیدا می‌کنند. جوانانی که با توجه به سن و سال اندک و تجربه ای که در پیکان به دست می‌آورند آینده ای روشن در انتظارشان است و می‌توانند در سال های آینده به ستاره های بزرگ فوتبال ایران تبدیل شوند.

اگرچه بازی کردن جوان ها در ترکیب پیکان یک اتفاق تکراری در لیگ برتر امسال است، اما بد نیست بدانید که مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان در دو بازی گذشته تیمش از یک بازیکن دهه هشتادی جدید هم استفاده کرده است.

علی رمضانی وینگر جوان و جدیدی است که حسینی او را در نیم فصل به پیکان آورد و در دوسه بازی گذشته خودروسازان به عنوان یار تعویضی به زمین رفت. او در بازی روز گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان نیز در ثانیه های پایانی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.

رمضانی حتی در ثانیه های آخر بازی با گل گهر صاحب یک موقعیت تک به تک با محسن فروزان شد که کمک داور دوم این صحنه را آفساید تشخیص داد اما به عقیده پیکانی‌ها این آفساید درست نبوده است. اگر این آفساید گرفته نمی‌شد چه بسا پدیده جدید مجتبی حسینی در لیگ برتر می‌توانست اولین گل خود را در نیز در مدت زمان کوتاه حضور در ترکیب به ثمر برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج