۱۲۲۲۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پورغلامی: کی‌روش‌ دستمزد زیاد می‌گیرد

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: وقتی به کی‌روش دستمزد کلان می‌دهیم باید از او انتظارات زیادی هم داشته باشیم؛ انتظار تاثیرگذاری در فوتبال ایران.

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال سایپا گفت: وقتی به کی‌روش دستمزد کلان می‌دهیم باید از او انتظارات زیادی هم داشته باشیم؛ انتظار تاثیرگذاری در فوتبال ایران.

فرهاد پورغلامی ، در خصوص وضعیت تیم سایپا گفت: تمرینات ما از روز شنبه وارد هفته ششم می‌شود و تاکنون هم سه بازی تدارکاتی داشته‌ایم که روز پنجشنبه هم با استقلال خوزستان بازی خواهیم کرد و از روز جمعه به اردوی ترکیه می‌رویم.

وی ادامه داد: از تمرینات تیم رضایت کامل داریم و بازیکنان با صداقت کامل و انگیزه زیاد تمرین می‌کنند و فقط چند بازیکن و فقط چند بازیکن جوانان‌مان در اردوی تیم ملی جوانان هستند.

مربی سایپا در مورد حضور ملی‌پوشان در اردوهای تیم ملی گفت: باید تعاملی بین باشگاه‌ها، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باشد. اکنون ما یک دروازه‌بان امید به نام اخباری داریم که تاکنون او را در تمرینات ندیده‌ایم و مدام در اردوهای تیم امید است. شرایط باید به گونه‌ای باشد که باشگاه‌ها هم بتوانند از بازیکنان ملی‌پوش خود بهره ببرند. به نظر من با یک تعامل و جلسه مشترک بین باشگاه‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این مسئله قابل حل است.

پورغلامی در مورد چالشی که بین مربیان داخلی و کارلوس کی‌روش پیش آمد، گفت: من پیش از این هم گفته بودم که از کی‌روش انتظار تاثیرگذاری بیشتری دارم. من بیانیه کانون مربیان را خواندم. در آن بیانیه صحبت از شخص مطرح نیست و همه مربیان ایران قبول دارند که کی‌روش مربی بزرگی است و مربی بزرگ هم باید دستمزد خوبی بگیرد اما همانطور که مربی بزرگ دستمزد زیاد می‌گیرد باید از او انتظارات بزرگ و زیاد هم داشت.

وی افزود: از کی‌روش می‌خواهیم که در فوتبال ما اثرگذاری بیشتری داشته باشد و او این توانایی را دارد که در فوتبال ما تاثیرگذاری داشته باشد اما به عقیده من تاکنون از کی‌روش این را نخواسته‌ایم و فدراسیون فوتبال فقط خواستار صعود ایران به جام جهانی بوده است. قطعا اگر فدراسیون از کی‌روش بخواهد که در فوتبال ما تاثیرگذار باشد او این توانایی را دارد. من موافق حفظ کی‌روش هستم اما همانطور که گفتم به شرط آنکه از او انتظارات بزرگی هم داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج