adexo3
۱۲۴۲۰۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انصاری‌ فرد استقلالی می‌شود؟

تیم فوتبال استقلال تهران، امروز آخرین سهمیه بزرگسال خود را نیز به تیم اضافه کرد. سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، آندرانیک تیموریان، ستاره خط میانی این تیم ماندنی شد تا خیال قلعه نویی از بابت خط هافبک این تیم راحت شود.

طرفداری: تیم فوتبال استقلال تهران، امروز آخرین سهمیه بزرگسال خود را نیز به تیم اضافه کرد. سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، آندرانیک تیموریان، ستاره خط میانی این تیم ماندنی شد تا خیال قلعه نویی از بابت خط هافبک این تیم راحت شود.

آن‌طور که مشخص است، سهمیه نقل و انتقالات استقلال به پایان رسیده و این تیم برای شروع لیگ چهاردهم بسته شده است؛ اما شنیده ها حکایت از این دارد که بمب خبری استقلال و قلعه نویی در راه است.

به گفته سران استقلال قرار بود تا در صورت عدم توافق با تیموریان، کریم انصاری‌فرد با باشگاه قرارداد ببندد. اما ظاهرا آبی‌پوشان علی‌رغم جذب این هافبک توانمند، قصد دارند تا کریم انصاری‌فرد را نیز به تیم خود بیاورند. انتقالی که تیم فوتبال استقلال را بدون شک به قوی‌ترین تیم لیگ برتر به لحاظ مهره تبدیل خواهد کرد.

گفته می‌شودکلید این انتقال، خروج خرسندنیا از فهرست تیم استقلال و امضای قرارداد با مهاجم ملی‌پوش فصل گذشته تراکتورسازی است. باید دید آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و بازیکن سابق پرسپولیس فردا به جمع شاگردان قلعه‌نویی می‌پیوندد یا خیر؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج