اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۱۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رحمتی: شعارهای تماشاگران لطف آنها بود!

دروازه‌بان تیم پیکان تهران گفت: به نظرم شعار‌هایی که برعلیه من می‌دادند نظر لطف تماشاگران بود و چون من در کنار آن‌ها بودم، ناراحت نمی‌شوم و به قول خود اصفهانی‌ها این مسائل فقط مزه انداختن تماشاگران است.

تسنیم: دروازه‌بان تیم پیکان تهران گفت: به نظرم شعار‌هایی که برعلیه من می‌دادند نظر لطف تماشاگران بود و چون من در کنار آن‌ها بودم، ناراحت نمی‌شوم و به قول خود اصفهانی‌ها این مسائل فقط مزه انداختن تماشاگران است.

سید مهدی رحمتی پس از شکست تیمش برابر سپاهان اصفهان پیرامون تیم پیکان اظهار کرد: تیم ما یک تیم آماده و هماهنگ است که به تازگی در لیگ برتر حضور پیدا کرده و از شانس بد در نخستین دیدار خود در این دوره از لیگ برتر به پست تیم سپاهان برخورد کرد و متأسفانه نتوانست نتیجه بگیرد.

وی درباره تیم سپاهان بیان کرد: سپاهان تیم خوب و با کیفیتی است که همیشه از مدعیان بوده و از بازیکنان تکنیکی خوبی برخوردار است که امروز با بهره‌گیری از آن‌ها توانست بر ما چیره شوند و پیروز میدان شود.

دروازبان تیم پیکان تصریح کرد: متأسفانه امروز به دلیل کم تجربه بودن بازیکنان، روی ۲ اشتباه دروازه تیم ما باز شد هم‌چنین داور بازی هم اشتباهات تأثیر گذاری مثل گل دوم که آفساید بود و خطا پنالتی که بر روی حیدریه گرفته نشد، داشت که بر روند بازی ما تأثیر گذاشت و متأسفانه این نتیجه رقم خورد.

وی درباره شعار‌های تماشاگران اصفهانی خاطرنشان کرد: من ۲ سال خاطرات خوبی از این مردم دارم و به نظرم شعار‌هایی که علیه من می‌دادند نظر لطف آن‌ها بود و بالأخره چون در کنار آن‌ها حضور داشتم از شعار‌هایشان ناراحت نمی‌شوم و به قول خود اصفهانی‌ها این مسائل فقط مزه انداختن تماشاگران است.

رحمتی افزود: تیم ما با بهره‌گیری از بازیکنان با کیفیت و جوان و با کادرفنی خوب با به میدان گذاشته امیدوارم با تمهیداتی که باشگاه در نظر دارد بتوانیم نتیجه موردنظر را کسب کنیم و در مصاف‌های آینده نتیجه امروز را جبران کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج