adexo3
۱۲۷۴۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

به عابدزاده و حریفش گفتم مرا دیوانه کردید

مکانی و نیلسون دایی را به دردسر می‌اندازند

دروازه‌بان‌ اسبق تیم ملی‌ فوتبال ایران معتقد است که باشگاه‌های ایرانی نباید به صورت همزمان از دو دروازه‌بان‌ سطح بالا استفاده کنند و این موضوع می‌‌تواند دردسرهایی برای مربیان ایجاد کند.

تسنیم: رسول کربکندی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: معمولاً در تیم‌های مطرح دنیا هم دیده نمی‌‌شود که یک باشگاه دو دروازه‌بان‌ خوب داشته باشد. شاید خیلی‌ها بگویند که استفاده از دو گلر خوب می‌‌تواند اطمینان سرمربی را بالا ببرد ولی دردسرهای این موضوع و حاشیه‌هایش بسیار زیاد است. در سال‌های گذشته مشاهده کردیم که استفاده از این روش در مورد بسیاری از دروازه‌بان‌ های ایرانی جواب نداده و مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

وی در ادامه افزود: بعضی‌ها می‌‌گویند که حضور همزمان دو گلر خوب مناسب است ولی من چنین نظری ندارم. وقتی دو دروازه‌بان‌ خوب در یک تیم باشند قطعاً یکی از آنها خراب خواهد شد. اگر هم قرار باشد سرمربی به دروازه‌بان‌های تیمش یکی در میان بازی بدهد باز هم این موضوع مشکلات خاص خودش را خواهد داشت.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن در این خصوص یادآور شد: یادم می‌‌آید که در تیم منتخب اصفهان دو دروازه‌بان‌ خیلی خوب به نام‌های عابدزاده و ریاضیات داشتم که هر دو فوق‌العاده بودند. یک روز در رختکن به آنها گفتم که شما دو نفر مرا دیوانه کردید. خودتان بگویید چطور از شما استفاده کنم؟!

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در مورد حضور همزمان سوشا مکانی و نیلسون در پرسپولیس گفت: مطمئناً این موضوع علی دایی را به دردسر خواهد انداخت. دایی برای استفاده از این دو دروازه‌بان‌ و اینکه چگونه و در چه بازی‌هایی از آنها استفاده کند دچار تردید خواهد شد و اما و اگرهای زیادی به وجود می‌آید. بهتر بود پرسپولیس دروازه‌بانی می‌‌آورد که کمی از لحاظ فنی نسبت به نیلسون پایین‌تر بود، گلری که خودش هم قبول می‌‌کرد باید دروازه‌بان‌ دوم باشد.

کربکندی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود در بازی اول نیلسون درون دروازه قرار می‌‌گرفت، گفت: ما نمی‌توانیم در این مورد اظهارنظر روشنی داشته باشیم، چون دایی به تیم نزدیک‌تر است و مطمئناً اشراف بیشتری نسبت به دروازه‌بان‌های تیمش دارد. مکانی خیلی زود تمریناتش را با پرسپولیس شروع کرد و شاید این موضوع یکی از دلایلی بود که در اولین مسابقه فیکس بازی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج