۱۲۹۴۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علی انصاریان از رفتارهای داخل زمین صادقیان دفاع می کند

انصاریان: پیام نیازی به روانشناس ندارد!

یام صادقیان بالاخره نتیجه رفتارهای عجیب داخل زمینش را دید. پیام که فصل قبل به رغم کیفیت فنی فوق العاده اش، به خاطر برخوردهای عصبی در داخل زمین منتقدان زیادی پیدا کرده بود امسال هم نتوانست خودش را مهار کند.

انصاریان: پیام نیازی به روانشناس ندارد!





روزنامه هفت صبح: پیام صادقیان بالاخره نتیجه رفتارهای عجیب داخل زمینش را دید. پیام که فصل قبل به رغم کیفیت فنی فوق العاده اش، به خاطر برخوردهای عصبی در داخل زمین منتقدان زیادی پیدا کرده بود امسال هم نتوانست خودش را مهار کند تا به خاطر برخوردی که با داور بازی پرسپولیس مقابل فولاد داشت، سه ماه محروم شود.

از وقتی که خبر محرومیت او اعلام شد، خیلی ها مصاحبه کردند و علیه ستاره جنجالی پرسپولیس موضع گرفته اند اما هستند کسانی که سعی می کنند هوای پیام را داشته باشند. یکی از این افراد علی انصاریان است؛ بازیکنی که از او به عنوان یاغی فوتبال ایران در سال های گذشته نام می برند.

مدافع سابق پرسپولیس می گوید: «پیام بازیکن فوق العاده خوبی است. امروز شنیدم که عده ای گفته اند فوتبال پیام با این محرومیت تمام می شود اما من اصلا اینطوری فکر نمی کنم. این سه ماه مثل برق و باد می گذرد و پیام دوباره می تواند به فوتبال برگردد. منتها او بابت این محرومیت ضرر کرده و لذت فوتبال بازی کردن را از دست داده است. علی کریمی در اوج فوتبالش، یک سال محروم شد و حالا پیام هم باید سه ماه بیرون بنشیند.

در این اتفاق تا چه حد پیام را مقصر می دانید؟ بالاخره این اولین بازی نیست که صادقیان چنین کارهایی انجام می دهد.

- قبول دارم که پیام باید بیشتر خویشتندار باشد و حواسش را جمع کند اما داخل زمین، اتفاق به وجود می آید. داخل زمین شرایطی وجود دارد که هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد و به نظر من رفتار پیام هم تنها یک اتفاق است.

اینکه می گویند دایی هم در این موضوع بی تقصیر نیست را تا چه حد قبول دارید؟ از یک طرف به نظر می رسد نیمکت پرسپولیس فشار عصبی و استرس را به داخل زمین منتقل می کند و از طرف دیگر بازیکنی که در تیم های گذشته اش چنین حاشیه هایی نداشته حالا در پرسپولیس مدام با بازیکن حریف یا بازیکن خودی درگیر می شود.

- بالاخره فشار روی تیم هست اما من دایی را مقصر نمی دانم. او آدم کوچکی نیست که نتواند پیام را کنترل کند منتها مربی داخل زمین کاره ای نیست و نمی تواند جلوی اتفاقات داخل زمین را بگیرد، ضمنا فشاری که روی بازیکنان پرسپولیس و استقلال وجود دارد در تیم های دیگر نیست و طبیعی است که بازیکنان سایر تیم ها چنین فشاری نداشته باشند.

امروز (دیروز) علی پروین مصاحبه کرده و گفته باشگاه پرسپولیس باید برای پیام مشاور بگیرد.

- من اصلا این موضوع را قبول ندارم. پیام نیازی به مشاور و روانشناس ندارد و هیچ کس مثل خودش نمی تواند به او کمک کند.

کارهای پیام باعث شده که او را با لوئیز سوارز هم مقایسه کنند.

- این مقایسه هم از نظر من منطقی نیست. مگر زیدان بازیکن بداخلاقی بود؟ اما دیدید که در فینال جام جهانی چگونه ماتراتزی را به زمین زد. همانطور که گفتم در فوتبال از این اتفاقات به وجود می آید.

نوشته جنجالی در صفحه فیس بوک

هواداران پرسپولیس باید دعا کنند صفحه ای که از آن به عنوان صفحه اصلی پیام صادقیان در فیس بوک نام برده می شود، صفحه واقعی این بازیکن نباشد چرا که آخرین مطلب کار شده در این پیج می تواند حاشیه جدیدی برای ستاره فوتبال ایران درست کند. پیام که به خاطر برخوردش با داور بازی پرسپولیس مقابل فولاد، سه ماه محروم شده در صفحه فیس بوکش نوشته: تف به آدمایی که میخوان فوتبالمو خراب کنن. تف!!!!!!

کاملا مشخص است که مخاطب ستاره پرسپولیس از این جملات کیست. مشکل اینجاست که اصالت این صفحه توسط ادمین صفحه علیرضا جهانبخش هم تایید شده است. البته دیروز خبرآنلاین اعلام کرد که پیام مدعی شده هیچ صفحه ای در فیس بوک ندارد و این صفحه جعلی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج