adexo3
۱۳۱۱۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زرینچه: نباید از مدعیان فاصله بگیریم

مربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که اگر بازیکنان دستورات کادرفنی را به نحو احسن در زمین مسابقه پیاده کنند این تیم دچار مشکل نمی‌شود

خبرگزاری مهر: جواد زرینچه در مورد شکست تیم استقلال برابر سپاهان اصفهان در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باخت برابر سپاهان درس بزرگی برای استقلال بود تا در بازی‌های آینده بازیکنان بتوانند دستورات کادرفنی را به نحو احسن در زمین پیاده کرده و اجازه نفوذ به بازیکنان حریف را ندهند.

وی افزود: پیش از دیدار با سپاهان، در تمرینات در مورد نوع بازی سپاهان کار کرده بودیم و به بازیکنان‌مان گفته بودیم، مراقب چه کسانی بوده و اجازه نفوذ به آنها ندهند اما شاید هماهنگ نبودن بازیکنان جدید با قدیم باعث شد نتوانستیم آنچه قلعه‌نویی می‌خواست را در زمین پیاده کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه نباید از بازی زیبای سپاهان هم به سادگی گذشت، اضافه کرد: سپاهانی‌ها بازی خوبی را ارائه کردند و توانستند با حمایت تماشاگران خود در این بازی مهم به پیروزی برسند و این برد را به آنها تبریک می‌گوییم.

وی در ادامه یادآور شد: این بازی را به فراموشی سپردیم و در زمان اندک باقیمانده تا بازی با سایپا، تنها از لحاظ روحی با بازیکنان کار کرده تا بتوانیم آنها را برای دیدار مقابل سایپا آماده کنیم.

زرینچه قضاوت داور دیدار سپاهان - استقلال را بدون اشتباه ندانست و افزود: نمی‌خواهم در مورد داوری اظهار نظر کنم اما اکثر کارشناسان داوری معتقد بودند، پنالتی که برای سپاهان گرفته شد درست نبود.

وی در مورد دیدار این هفته تیمش برابر سایپا هم خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه برابر تیمی به میدان می‌رویم که بازی بسته‌ای را ارائه داده و نفوذ به قلب این تیم بسیار مشکل است اما با توجه به اینکه در تهران و برابر تماشاگران‌مان به میدان می‌رویم، باید در این بازی به پیروزی رسیده تا با کسب ۳ امتیاز این بازی، از کورس مدعیان عقب نمانیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهار کرد: تیم فوتبال سایپا از مربی فهیمی سود می‌برد که می‌تواند با جوانانی که در اختیار دارد، تا پایان فصل حریف سرسختی برای تیم‌های لیگ برتری باشد. سایپا حتی این پتانسیل را دارد که جایگاه خوبی را در پایان فصل در اختیار داشته باشد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا در بازی برابر سایپا به پیروزی رسیده و با شرایط روحی - روانی بهتر به مصاف حریفان خود بریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج