adexo3
۱۳۳۰۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زرینچه: صدرنشینی همیشه جذاب است

مربی استقلال می‌گوید آبی‌پوشان با فراموش کردن بازی پیکان و تمرکز روی بازی با گسترش فولاد می‌توانند صدرنشینی خود را تداوم ببخشند.

خبرگزاری ایسنا: جواد زرینچه درباره دیدار تیمش و پیکان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر که با پیروزی سه بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید، گفت: بازیکنان ما بازی خیلی خوبی برابر پیکان ارائه دادند و با نمایشی عالی، پیکانی ها را از بازی خارج کردند. در مجموع این پیروزی دلچسب همین که هواداران‌مان را شاد کرد، برای ما پوئن مثبتی محسوب می شود.

وی در پاسخ به این سوال که از صدرنشینی استقلال چه احساسی دارد، اظهار کرد: صدرنشین بودن همیشه جذاب است و ما هم همیشه به دنبال صدرنشینی هستیم اما برای حفظ این صدرنشینی باید بازی با پیکان را فراموش کرده و از امروز تنها به بازی با گسترش فولاد فکر کنیم.

مربی استقلال درباره گسترش فولاد و اینکه ظاهرا این تیم در این فصل وضعیت جالبی ندارد، عنوان کرد: ما به نام حریفان توجه نداریم. مطمئن باشید همه تیم‌ها با انگیزه برابر ما ظاهر می‌شوند و همین مسئله باعث سخت شدن کار ما می شود. ما می‌دانیم که گسترشی‌ها تیم جوانی دارند و البته با حفظ آمادگی به این دیدار می‌رویم. باید غرور را کنار بگذاریم و با فراموش کردن نمایش‌مان برابر پیکان برابر گسترش فولاد صف آرایی کنیم.

او در پاسخ به این سوال که دلیل فیکس بازی کردن کریمیان در دیدار با پیکان چه بوده است، تصریح کرد: کریمیان دیر به جمع ما اضافه شد و کمی از شرایط آرمانی دور بود. او بازیکن شناخته شده ای است که تجربه‌اش در زمین می‌تواند کمک زیادی به ما کند. همانطور که دیدید در بازی با پیکان هم او خیلی عالی بازی کرد. کادرفنی به دنبال فرصتی بود که کریمیان را به میدان بفرستد و این فرصت در بازی با پیکان حاصل شد و دیدید که با گلزنی و نمایشی خوب، به ما خیلی کمک کرد. امیدوارم نهایتا این روند رو به رشد او در ادامه هم بتواند به ما کمک کند.

زرینچه در پاسخ به سوالی درباره دلیل خوشحالی جالب توجهش بعد از گل اول استقلال به پیکان بیان کرد: به هرحال ما هم گاهی اوقات در قالب بازیکنان می‌رویم و خوشحال می‌شویم. من به خود بازیکنان هم قبل از بازی گفتم که شما این پیراهن را همانطور که ما به تن کردیم، به تن کرده‌اید تا دل مردم را شاد کنید. در آن صحنه هم من خیلی خوشحال شدم و رفتم تا با بازیکنان، خوشحالیم را تقسیم کنم.

مربی استقلال در پایان با ابراز امیدواری از ادامه روند موفقیت استقلال گفت: حقیقت این است که فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد و از طرفی دیگر هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. شناخت از حریفان در بازی های اول کم است و تیم‌ها به ترکیب خودشان هم نرسیده‌اند. با این همه از هفته پنجم به بعد، شرایط بهتر می‌شود. تلاش کادرفنی استقلال این است که روندی که در ۵ هفته گذشته داشته‌ایم را در ادامه با شرایطی بهتر ادامه دهیم و مطمئن باشید که این کار با همت بازیکنان رقم می‌خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج