۱۳۴۴۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مارتینو: مسی کاپیتان آرژانتین می‌ماند

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین تاکید کرد که لیونل مسی در هر شرایطی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو خواهد بست چرا که شایسته‌ترین فرد است. او درباره توس هم می‌گوید که احتمال دعوت شدنش وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هر چند نمایش خوبی در ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین داشت، اما نتوانست با این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد. فدراسیون فوتبال آرژانتین بعد از ناکامی این تیم در رسیدن به عنوان قهرمانی در برزیل با سابیا ادامه نداد و خراردو مارتینو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

سرمربی جدید آرژانتین در نشستی خبری به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را شایسته ترین فرد برای بستن بازوبند کاپیتانی آلبی سلسته دانست. مارتینو گفت: هنوز با مسی در این باره صحبت نکرده‌ام اما او کاپیتان ما خواهد بود. مسی چه بد باشد و چه خوب می‌تواند در یک لحظه کار خود را بکند. ناکامی مسی باعث خوشحالی بسیار از افراد می‌شود با این حال من باید تاکید کنم که علاقه زیادی به مسی دارم و او کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین باقی خواهد ماند.

او ادامه داد: ۱۰ روز پیش با مسی صحبت کردم. پی بردم که او تمرکز بالایی روی رقابت‌های لیگا کرده و آماده شروع این رقابت‌هاست. گاهی اوقات یک بازیکن به تیم باشگاهیش اولویت می‌دهد و گاهی اوقات هم به تیم ملی کشورش. طبیعی است که مسی در شرایط کنونی به بارسلونا فکر کند چرا که رقابت‌های لیگا آغاز شده و او باید در نهایت آمادگی باشد.

مارتینو درباره ماسکرانو هم گفت: می‌خواهم از ماسکرانو در خط میانی استفاده کنم نه خط دفاعی. ماسکرانو بازیکن بسیار خوب و باهوشی است. بدون شک تیم ملی فوتبال آرژانتین به او نیاز دارد.

سرمربی سابق بارسلونا درباره این سوال که برای دیدار دوستانه برابر آلمان چه بازیکنانی را دعوت خواهد کرد، گفت: در شرایط کنونی بر این باورم که ۲۳ بازیکنی که در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشتند شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را دارند. البته باید به همه بازیکنان بگویم که هر بازیکنی که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد او را دعوت خواهیم کرد. تمام بازیکنان این شانس را دارند که به تیم ملی دعوت شوند. همه چیز بستگی به شایستگی خود آنها دارد.

کارلوس توس با وجود درخشش در یوونتوس در فهرست نهایی مسافران جام جهانی ۲۰۱۴ قرار نگرفت. مارتینو درباره این سوال که آیا احتمال بازگشت توس به تیم ملی وجود دارد اینگونه پاسخ داد: گاهی اوقات در فهرست ۲۱، ۲۲و ۲۳ نفره بهترین بازیکنان را پیدا نمی‌کنی اما تلاش می‌کنی تا تیمی خوب را به میدان بفرستی. آنچه درباره توس هم رخ داد این بود که سرمربی تیم تلاش کرد تا در خط حمله بازیکنانی را انتخاب کند که با هم سازگاری داشته باشند. یک مربی نمی تواند در نوک خط حمله از ۴ یا ۵ بازیکن دعوت کند. داستان دعوت نشدن توس هم این بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج