adexo3
۱۳۶۴۲۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گل محمدی:

چطور برای کی‌روش دستیار انتخاب می‌کنند؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن که هفته گذشته به عنوان یکی از گزینه‌های دستیاری کی‌روش معرفی شد، گفت: ‌قبل از جام جهانی خیلی دوست داشتم در کنار او کار کنم اما ین اتفاق رخ نداد.

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی ابتدا در خصوص شرایط نامساعد ذوب‌آهن در لیگ برتر گفت: "متأسفانه در جدول شرایط مناسبی نداریم و به رغم اینکه بازی‌های خوبی انجام دادیم ولی در نتیجه‌گیری ناموفق بودیم. فکر می‌کنم سه دلیل باعث شد تا در هفت بازی گذشته نتایج خوبی نگیریم. یک موضوع به اشتباهات داوری مربوط است که واقعاً ما را اذیت کرد، بحث دیگر به اشتباهات خط دفاعی مربوط است که گل‌های بچه‌گانه می‌خوریم و موضوع دیگر هم این است که سخت گل می‌زنیم و فرصت‌ها را به سادگی از دست می‌دهیم."

وی در ادامه افزود: "کیفیت بازی ما خوب است و اگر این مسائل که به آنها اشاره کردم وجود نداشت الان در بالای جدول بودیم. با این حال این مسائل هم نوعی ضعف محسوب می‌شود و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. بچه‌ها باید تلاش خود را بیشتر کنند. ما با این بازیکنان چنین نتایجی گرفتیم و حالا آنها باید این وضعیت را تغییر دهند. کار ما سخت شده و نیاز به یکی دو برد داریم تا وضعیت بهتر شود و اعتمادبه‌نفس بازیکنان هم بالا برود."

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد جلسه روز گذشته هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: "جلسه خوبی بود و نقطه نظرات مشترکی داشتیم. در این جلسه مشکلات بررسی شد و امیدوارم که هر چه زودتر وضعیت تیم تغییر کند. هیئت مدیره هم به این موضوع واقف است که زمان می‌خواهیم تا شرایط بهتر شود. شاید ۱۰ درصد مشکلات ذوب‌آهن فنی باشد و برخی مشکلات وجود دارد که باید ریشه‌ای از بین برود."

گل‌محمدی در واکنش به اینکه نامش در بین گزینه‌های دستیاری کی‌روش قرار گرفته بود، گفت: "خدمت کردن در تیم ملی افتخار بزرگی است ولی اینکه چگونه باید مربی انتخاب شود نیاز به یک پروسه رسمی دارد. در این مورد هیچ صحبتی با من یا باشگاه ‌آهن صورت نگرفت و تعجب‌آور بود که چنین اقدامی از سوی هیئت رئیسه صورت گرفت. معلوم نبود چرا وقتی هنوز ماندن کی‌روش در تیم ملی قطعی نشده است برای او دستیار انتخاب کردند."

وی در پاسخ به این سؤال که «اگر کی‌روش بماند حاضر هستید به عنوان دستیار در کنار او باشید؟»، گفت:" قبل از جام جهانی خیلی دوست داشتم در تیم ملی کنار کی‌روش کار کنم و از تجربیات او بیاموزم اما قسمت نشد. الان هم مربی یک تیم لیگ برتری هستم و خیلی چیزها باید کنار هم قرار بگیرد تا در کنار کی‌روش کار کنم. نمی‌توان به سادگی از آینده حرف زد ولی بعید می‌دانم شریط همکاری‌ام با کی‌روش فراهم شود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج