adexo3
۱۳۷۱۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عابدینی: درخشان انتخاب خوبی است

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل نمی‌تواند به هیات مدیره نه بگوید و باید تصمیم آنها را اجرایی کند.

خبرگزاری فارس: امیر عابدینی در مورد وضعیت پیش آمده برای پرسپولیس و برکناری ناگهانی دایی از سوی حمیدرضا سیاسی گفت: به عقیده من در بحران نمی‌توان تصمیم خوبی گرفت که خروجی خوب داشته باشد. پرسپولیس اکنون دچار بحران است و ارتباطات باشگاه ارتباطات خوبی نیست. هیات‌مدیره، مدیرعامل و اسپانسر با هم مشکل دارند نمی‌توان این مسئله را پوشش داد و به مردم که صاحبان اصلی تیم هستند منعکس نکرد. رسانه‌ها، مردم، خبرگزاری‌ها همه در مورد پرسپولیس اطلاع‌رسانی می‌کنند زیرا همه می‌خواهند از اوضاع تیم مطلع باشند.

وی ادامه داد: این مسائل باید پیش از این باز می‌شد همان زمانی که سیاسی در برنامه ۹۰ گفت هیچ خبری در باشگاه نیست ولی اینجا پرسپولیس است و این مشکلات همیشه وجود دارد بهتر بود مسائل را باز می‌کرد و تا الان راه‌حلی برایش ارائه می‌شد. یکی از راه‌حل‌ها کنار گذاشتن دایی و به تبع آن کنار گذاشتن رحیمی است. رحیمی نمی‌تواند به هیات مدیره نه بگوید و بگوید آنها تصمیم نگیرند شرح وظایف مدیرعامل این است که در اختیار هیات مدیره باشد.

عابدینی با اشاره به وظایف رئیس مجمع باشگاه و اینکه رحیمی گفته است از طرف وزیر ورزش به او گفته‌اند دایی را برکنار کند عنوان کرد: رئیس مجمع وزیر ورزش است و اگر قرار بر تغییر و تحولی باشد او به هیات‌مدیره می‌گوید تا آنها تصمیم بگیرند نه اینکه خود وزیر تصمیم بگیرد زیرا وزیر در این موارد تصمیم‌گیری نمی‌کند منتها شاید امیر خادم که اکنون ارباب حلقه‌ها شده است به گونه دیگری این پیام را منتقل کرده است رسانه‌ها باید دقت کنند و از وزیر و روابط عمومی وزارتخانه در این مورد سوال کنند. وزیر خودش در این مسئله تصمیم نمی‌گیرد هیات مدیره هم وقتی تصمیمی گرفت نباید از آن عقب‌نشینی کند.

وی در مورد تغییر سرمربی پرسپولیس گفت: انتخاب درخشان انتخاب خوبی است. او همیشه با پرسپولیس خوب نتیجه گرفته است. زمانی دستیار استانکو و مت‌کوویچ در پرسپولیس بود و با پرسپولیس قهرمانی هم آورده است. انتخاب او انتخاب خوبی است.

عضو سابق کمیته فنی پرسپولیس در مورد اینکه آیا او با تغییر مدیرعامل به پرسپولیس برمی‌گردد گفت: اگر بگویند برمی‌گردیم ما با رحیمی نمی‌توانستیم کار کنیم اما شاید با دیگران بتوانیم کار کنیم در هر حال باید حمید درخشان بگوید که اصلا کمیته فنی می‌خواهد یا نه.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد شایعه مدیرعاملی بهروز منتقمی گفت: منتقمی از اول هم از طرف وزارت آمد و کنار رویانیان قرار گرفت و آدم بسیار باشخصیت و فرهیخته‌ای است که بیشتر از ۲ سال است که در پرسپولیس حضور دارد و جیک و پیکش را می‌داند اگر او با هیات مدیره تعامل دارد چرا مدیرعامل نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج