adexo3
۱۳۷۴۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گری نویل شگفت‌ زده از انقلاب در اولدترافورد!

هافبک سابق شیاطین سرخ از انقلابی که در این تیم شده شگفت‌زده شده است. با این حالا او بی صبرانه در انتظار شروع مجدد منچستریونایتد با ستاره‌های جدیدش است.

خبرگزاری فارس: منچستر یونایتد در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر انگیس نمایش کابوس‌واری داشت و بدترین نتایج تاریخ خود را رقم زد. این تیم در فصل جابجایی تابستانی با لوئیس فان خال سرمربی هلندی خود خریدهای گرانقیمتی داشت و توانست بازیکنان شاخص زیادی را جذب کند. رادامل فالکائو، آنخل دی ماریا، مارکوس روخو، دنی بلیند، لوک شاو و هرناندس بازیکنان بزرگی هستند که شیاطین سرخ در فصل جابجایی جذب کردند.

منچستر یونایتد هر چند خریدهای بزرگی داشته اما فصل جدید لیگ جزیره را ضعیف آغاز کرده و از سه بازی خود تنها دو امتیاز به دست آورده است. گری نویل ستاره سابق این تیم از جذب این همه ستاره در تیم محبوبش شگفت زده شده است. او می‌گوید سیاست باشگاه در فصل جابجایی اصلا برای او قابل هضم نیست: از انقلابی که در منچستر شده در شگفتم. نمی‌توانم باور کنم که مهاجمی چون دنی ولبک با ۱۶ میلیون پوند به آرسنال فروخته می‌شود و در عوض آن مدافعانی با ۱۴، ۱۵ و ۱۶ میلیون پوند جذب می‌شوند. این واقعا شگفت آور است.

او ادامه داد: اصلا نمی‌دانم سران منچستر از چه منطقی پیروی می‌کنند. با جذب فالکائو دست به رکوردشکنی در تاریخ باشگاه زدند و با این کار خود همه را شگفت‌زده کردند. نمی‌دانم سرمربی جدید چگونه می‌خواهد از وین رونی، دی ماریا، فالکائو، هریرا، یانوزای، ماتای و فان پرسی استفاده کند. شرایط عجیبی در تیم حاکم شده است.

بازیکن سابق شیاطین سرخ در پایان سخنان خود گفت: درست است که منچستر یونایتد هزینه زیادی در فصل جابجایی انجام داد اما من بی صبرانه در انتظار درخشش این همه ستاره در اولدترفورد هستم. بدون شک منچستر بازیکنانی را جذب کرده که همه ستاره و طراز اول هستند. باید ببینیم که آنها چه فایده‌ای برای تیم دارند و چگونه می‌توانند تیمشان را از بحران خارج کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج