adexo3
۱۳۷۶۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: تیم من خشن نیست

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید، کاپیتان کهنه‌کار کهکشانی‌ها را محبوب‌ترین بازیکن خود در میان کهکشانی‌ها دانست.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو سیمئونه که تا ماه پیش هموطن خود آنخل دی‌ماریا را بهترین بازیکن رئال مادرید می‌دانست و او را محبوب‌ترین مهره کهکشانی‌ها برای خود معرفی کرد، پس از رفتن این بال آرژانتینی به منچستریونایتد حالا ایکر کاسیاس را محبوب‌ترین بازیکنش در سانتیاگو برنابئو می‌داند.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در کنفرانس خبری پیش از دربی مادرید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در میان تمام بازیکنان رئال مادرید من ایکر کاسیاس را بیشتر از همه دوست دارم.

سیمئونه سپس در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر کدام تیم مادرید نسبت به دیگری در وضعیت بهتری قرار دارد و شانس‌اش برای فتح دربی بیشتر است، عنوان کرد: در لالیگا فعلاً ما قهرمان محسوب می‌شویم و در اروپا رئال مادرید. بخت پیروزی در دربی؟ این یک فرضیه اثبات شده نیست اما معمولاً همه انتظار دارند که در پایان هفته سی‌وهشتم یکی از دو تیم رئال مادرید یا بارسلونا قهرمان شده باشند اما حکایت دربی فرق می‌کند. این یک تک بازی است و شانس ما برای نتیجه گرفتن در آن بسیار زیاد است.

بسیاری از رسانه‌های از اتلتیکومادرید به عنوان تیمی خشن یاد می‌کنند. سیمئونه در این خصوص تصریح کرد: برای من این یک موضوع عادی است. شما می‌توانید هر طور که می‌خواهید استنباط کنید اما با تمام این حرف و حدیث‌ها این ورزش فوتبال است، در آن برخورد وجود دارد و به همین خاطر یک نفر در نقش داور در میدان وجود دارد که در مورد این برخوردها و عمدی و غیر عمدی بودن آنها تصمیم‌‌گیری کند. ما تیم خشنی نیستیم بلکه جنگنده و سختکوشیم. اینها سلاح‌های ما در فصل گذشته بودند.

سیمئونه درباره کوکه، هافبک اسپانیایی تیمش که فصل گذشته یکی از مهره‌های تأثیر‌گذار در قهرمانی روخی بلانکو در لالیگا و نایب قهرمانی آن در لیگ قهرمانان اروپا بود، خاطرنشان کرد: زمانی که به اتلتیکومادرید آمدم، کوکه داشت این تیم را به مقصد مالاگا ترک می‌کرد. به او گفتم بماند چون تصور می‌کنم که برای ما به یک مهره کلیدی تبدیل خواهد شد و گذشت زمان حرف مرا ثابت کرد. او اما هنوز هم به سقف توانایی‌هایش نرسیده است و جای پیشرفت دارد.

اتلتیکومادرید از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میهمان رئال مادرید است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج